הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מאמר_היכרות

מאמר היכרות


אז איך הגעתי לכאן ומה נראה לי שהחלטתי לפתוח בלוג כשבחוץ יש אינסוף אנשים שעושים בדיוק אותו דבר...
טוב אז אתחיל מההתחלה..
אני בחורה בת 30 נשואה פלוס 3 וכעת אני בחופשת לידה...
במשך כל חיי כתבתי למגירה כי סתם לא חשבתי שיש מי שיעניין אותו חיים של עוד אחת מיני מיליארד..
ובתור אחת שאין לה לא פייסבוק ולא אינסטוש... לא ממש חלקתי את רגשותיי עם אנשים שלא מכירים אותי בכלל ואפילו לא מעט..
אבל כבר כמה שבועות שבוער בי הצורך לכתוב בלוג כי יש בזה משהו נעים לפרוק רגשות ולדעת שעדיין נשארתי אנונימית.. להשתמש בחכמת ההמונים לקבל פרופורציות בחיים פידבקים ואולי גם כמה כאפות.. שאגב אני מודה שמה שהכי מלחיץ אותי בכל זה תגובות שליליות.. כמו כל בחורה אני רגישה מידי, יתכן שזה גם מה שמנע ממני עד היום לעשות את זה.. ובכל זאת נותנת את הצ'אנס לגלות את הדבר הזה שנקרא בלוג.. לגלות את עצמי בעולם הזה.. כי בסופו של דבר כולנו בחיפוש מתמיד והמילים עוזרות לנו לתרגם את זה להבנה ובירור הדרך והשביל הבא..
אז הנה בשעה שתיים בלילה לא מצליחה להירדם אני יושבת וכותבת בלוג ראשון כשבעלי יורד עלי שנפלתי על הראש כי הבית נראה כמו משפחת רווחה והלילה חשוב לשינה לאשה יולדת ואני בכלל לא בטוחה שיש לי מה לומר ובכל זאת אני כאן רוצה לספר מה גרם לי לרצות לכתוב את שעל ליבי.. כמה מצחיק ואולי גם עצוב שגם בגיל שלושים אפשר להרגיש בת 3 וגם בת 13 וגם בת 23 בו זמנית! בת 3 כי בא לי חיבוק מאמא שתאמר לי שהכל בסדר ושאני מושלמת בת 13 כי אני מרגישה שלעולם לא אוהב את עצמי בת 23 כי מרגישה שכל העולם הזה ענק ועדיין לא הבנתי איך לנהוג בו ובת 30 עייפה מכדי לצאת משגרת החיים ולעשות משהו עם כל מה שעובר עלי.. ואולי. אם הצלחתי עכשיו לכתוב בלוג זה משהו... ואולי יש סיכוי שאקבל מאמא חיבוק ואלמד לאהוב את עצמי ואחזיר את השליטה לחיי ואמצא סיפוק.. אולי :)
כל זאת ועוד בבלוג הבא.. כי ההקלדה כבר חופרת לבחור שלצידי.. ואני גם כבר מרגישה שאני כותבת מתוך שינה.. לילה טוב ותודה מראש למי שקרא!


 


מה דעתך על מאמר היכרות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת סמיילי ב 06/02/2017 22:07נעים להכיר! חיבוק! :-*תגובה לתגובה

נכתב ע"י עוגיה
בתאריך: 12/01/2017


29 מאמרים | 46209 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר לעוגיה
היי! אהבתם? פנקו אותי בטיפ שארגיש עוגית מזל :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!