הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מבצעים_כדאי

מבצעים כדאי?


האם תמיד משתלם לקנות במבצע? מדוע הרשתות משתמשות במבצעים ואיך כדאי לצרכנים להשתמש בהם?

על פניו מבצע אמור להיות לטובת הלקוח ולגרום לקניית מוצר במחיר זול יותר מהרגיל, אולם לא תמיד זה כך.
ישנן סיבות שונות בשלן מכריז בית עסק על מבצע במוצר או מוצרים. למשל בכדי למשוך אותנו להיכנס לחנות ולרכוש מוצרים רבים מאותה החנות, בכדי להיפטר מעודף של המוצר, עודף שתופס מקום במחסנים. לא פעם מכריזים על מוצר במחיר מבצע בגלל שמעוניינים להכיר את אותו המוצר לציבור.  
הבעיה במבצעים היא שהם מושכים אותך לא פעם לקנות מוצרים שאינך זקוק להם כלל. \
כמו אדם שאני מכירה שקונה חבילות רבות של פסטה לפני פסח רק כי הם במבצע, למרות שאשתו כועסת ומאיימת עליו שהוא יאכל את הכל עד החג.
או שקונים כמויות שממלאות את הארונות ואז צריך עוד מקום לדברים או שנוצר בלאגן בבית.
בעיה נוספת שנגררת מהמבצעים היא שקונים מראש המון מאותו מוצר ובכל חודש קונים לעתיד לא פעם עם כסף שעוד לא הגיע, כלומר בתשלומים או בהגדלת המינוס ואז משלמים ריביות לבנקים או לחברת האשראי.
קורה גם שמחליטים על קניית מוצר ממותג שאנו לא מכירים או פחות אוהבים בגלל מחיר המבצע ואז משלמים פעמיים. בפעם הראשונה על המוצר במבצע ואחרי זה על המוצר שאנו באמת אוהבים, כי בבית לא אוהבים את מה שנקנה.
אז נכון בעזרת מבצעים אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף. רק מה? הכל תלוי בהתנהלות נכונה! מה שצריך כל אחד זה לעשות חושבים עם עצמו לפני שהוא מסתנוור מהמילה "מבצע"
לדוגמא: אם יש מבצע 1+1 אין טעם לא לקחת את המוצר הנוסף וכנ"ל לרוב כשהשני בשקל. יש גם פעמים בהם המוצר עם התכולה הגבוהה זול יותר מהקטן רק כי הוא נבחר למוצר שבמבצע באותו הזמן.
אז מה כדאי לעשות?
לפני שמגיעים לסופר כדאי לדעת מה אנחנו צריכים או רוצים.
בזמן השהייה בסופר כשאנו רואים משהו במבצע כדאי לחשוב האם אני באמת צריך את זה לחודש הקרוב? האם יאכלו את זה בבית?
בנוסף חשוב מאוד לשים לב לתאריכי המבצע ולברקוד שאליו הוא משתייך, כי לא פעם מגיעים לקופה ומגלים שלא לזה התכוונו בסופר ואז מחליטים באכזבה להשאיר את המוצר או שרוכשים אותו במחיר הגבוה יותר (ולא פחות מרגיז זה לגלות שהמבצע לא יירד אחרי ששילמנו כבר את החשבון)
לסיכום לא להסתנוור ממבצעים ועם זאת להבין שניתן להשתמש בכלי הזה של החברות בכדי להוזיל את סל הקניות.
 


מה דעתך על מבצעים כדאי? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה