הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מדינה_דו_לאומית

מדינה דו לאומית


הרבה אנשים אדישים למדינה דו לאומית והרבה אנשים כולל אני חוששים ממדינה לאומית אבל עם חוסר משא מתן המציאות הטרגית הזו תוביל אותנו לשם.
כמה טוב לשמוע על כך שהמצב הביטחוני שלנו טוב והחיים שלנו למעט האיכות החיים היקרה בארץ וכמה מבצעים  צבאיים ואז המצב חוזר לקדמותו אבל כמה שזה טוב זה לא ימשך עוד. בהעדר משא מתן  מדינת ישראל עומדת בפני שתי דרכים שיקבעו את אופייה של המדינה.
משא מתן על בסיס שתי מדינות לשני עמים נתן לנו את הפתרון למדינה דו לאומית אבל ישנם קיצונים אשר לא מאמינים בשתי מדינות לשני עמים ולא מאמינים בדמוקרטיה. הקיצונים הללו הם ארץ ישראל השלמה שזה טוב ויפה אבל כאשר  מתווצר לך אוכלוסייה פלסטינית של ארבע מיליון תושבים הם מציעים דבר אחד אפרטהייד.
 אפרטהייד זה העדפת גזע או עם אחר על העם השני, על העם המופלה שוללים את זכות הצבעה ומפרידים אותם מכול ממיני דברים שהעם הראשון יזכה לו. מדינת ישראל עלולה בעדר אופציות ואי רצון להפוך מדינת דו לאומית  להפוך למדינת אפרטהייד.   אפרטהייד שמזוהה עם אפרטהייד שהתרחש בדרום אפריקה הוא ילווה עם חרם מכול העולם, בהתחלה ארגונים יחרמו את מדינת ישראל ואפשר לראות את כיום באירופה אבל עם החרפת האפרטהייד מדינות רבות יתחילו להחרים אותנו ויכפו עלינו לחיות במדינה דו לאומית.. ראשי המדינה אשר מבינים את הבעיה הזו מנסים לדחוף למשא מתן אבל  לראש הממשלה מעניין רק את הכיסא ולא מעניין ביצועים כואבים  אשר יבטיחו את המדינה כיהודית ודמוקרטית.    
 אפשרות השנייה היא גם לא מה שהציונות רוצה זוהי מדינה דו לאומית, מדינה דו לאומית פירושה מכת מוות לציונות.במדינה הדו לאומית  יהיה שני לאומים עם זכויות שוות ומי שחכם מבין שלציונות לא תהיה מקום במדינה הדו לאומית ואם נתבונן בעתיד הלאום הפלסטיני יעקוף בדמוגרפיה את הלאום היהיודי ולא יקח הרבה זמן עד שהיא תהיה מדינה פלסטינית מוסלמית. ישראלים רבים חוששים ממדינה דו לאומית ותומכים בשתי מדינות לשתי העמים ומבינים שעם יפתר הסכסוך אשר מעקב את מדינת ישראל, מדינת ישראל תשגשג ותתעשר ותפנה את המשאביה לפתרון משבר הדיור ותהיה מדינה סוציאלסטית יותר. התנהלות של ראש הממשלה בנימין נתניהו מוזרה וחריגה, הוא תומך בשתי מדינות לשני עמים אבל בשטח מתנגד לה, הוא אומר שלא יאפשר מדינה דו לאומית אבל בשטח הוא מייסד המדינה אחת ואותו דבר אבו מאזן צריך להנהיג את עמו לכיוון של שלום ולא טרור והוא צריך לבצע שינויים כואבים לעם הפלסטיני וכך בנימין נתניהו.מנהיג נחשב למנהיג כאשר הוא מחליט החלטה לא פופלרית  לעמו ומחליט לבצע אותה עד הסוף,תקוותי שאחד המנהיגים יעשה זאת.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על מדינה דו לאומית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה