הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מדריך_טיולים

יצאנו לטיול שמנו כובע וטיפסנו לגובה


אבל רגע מה חיפשנו ? (איפה אנחנו ? ומי יסביר ? - אודות טיולים מאורגנים).
טיולים זה דבר נפלא, למי שאוהב אותם. אבל יש מי שלא אוהב אותם בלי הסברים. מה לעשות ... הוא לא רוצה להישאר בבית לנקות או לקרוא ספרים. ומסתבר שבכל אופן "הספרים" יוצאים איתנו מהבית. -יש מדריכי טיולים שהם מדפי ספרים ואנציקלופדיות מהלכות. (למרות שיש להם כובע טמבל על הראש)- הם יודעים להסביר !   וכהלכה. 

הטיול הראשון והטיול השני - "הטיול" בתוך דברי המדריך

קשה לשים לב לזה בפעם הראשונה שזה קורה אבל לפעמים קורה שיש שני טיולים במקביל. טיול שהוא הטיול עצמו - יצאנו, חבשנו כובע וטיפסנו לגובה, וטיול שהוא טיול בתוך דברי ההסבר. והוא לא פחות קשה או פחות מעניין. זזים בתוך דברי ההסבר, מטפסים במשמעויות, מתקרבים ומתרחקים לעובדות מעניינות שנחצבים כמנהרות ומערות וכוכים. המדריך יוצר טיול פסיכולוגי במילים, משפטים ופסקאות. הוא ממש מסביר.

יש מדריכים שלשונם כה עשירה, שהדוגמאות שהם מספקים והעניין הרב והשלהוב שהם יודעים לספק - הוא טיול בתוך הטיול עצמו. אגב, לך יש מדריך כזה ?

לפעמים מה שעושה את הטיול יותר מכל הוא המדריך. מדריך טיולים מקצועי שיודע להצחיק, ולהגיש את הדברים בצורה מעולה מעביר את הטיול בכיף, ולעיתים הוא יותר מהטיול עצמו. מוגש כחומר מחשבה מקדים בטרם תבחר עם מי לצאת לטיול הבא שלך. 



מה דעתך על יצאנו לטיול שמנו כובע וטיפסנו לגובה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה