הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מוש_בן_ארי_תסתכל_לי_בעיניים

מוש בן ארי תסתכל לי בעיניים


דעה אישית על השיר 'תסתכל לי בעיניים' של מוש בן ארי
בלי כוונה לפגוע ביוצר הישראלי מוש בן ארי אבל השירים שלך יבבניים כמו השירה שלך, סלט הבכי הזה בשילוב מוטיבים מזרחיים פשוט מעצבן, אני מודה שאני לא מכיר את כל השירים של מוש בן ארי אבל אלו ששמעתי יצרו אצלי סלידה מלשמוע את את שאר שיריו והמוכר שבהם 'תסתכל לי בעיניים' הוא שיר קליט שנתקע כמו קרציה על אוזן של כלב - עם הפזמון הכי מפגר בעולם

' סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני, סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני, סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני, אני פה הפושע? '

מה אתה מנסה להגיד? להסתכל לך בעיניים ולהגיד שאתה לא פושע? מה אני שופט? מה אתה רוצה ממני? למה יצרת שיר כזה אינפנטילי ולמה השיר הטיפשי הזה מקבל במה תקשורתית? עד כמה רדודות תחנות הרדיו שמשמיעות את השיר המפגר הזה?

מוש בן ארי - במקום לקדם את תרבות המוסיקה בארץ לכיוונים חדשים אנרגטיים ויותר מקוריים בחרת להשאר עם הז'אנר  המתבכיין וזה שתמיד לא מרוצה אלו שדופקים אותם והם אף פעם לא פושעים, אלו שאומרים אחי 'סתכל לי בעיניים אחי תגיד שזה אני אחי אני הפושע?
מוש בן ארי ממרומי קומתך התקשורתית הגישה שלך נשארה לחפש את המכנה המשותף הנמוך של התרבות במקום לקדם אותנו אתה לוקח אותנו אחורה אז מי כאן הפושע?


מה דעתך על מוש בן ארי תסתכל לי בעיניים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מושמוש ב 07/08/2012 13:45בהחלט השיר הכי גרועתגובה לתגובה

ידוע כתסתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני, 'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני, מוש בן ארי, מוש בן-ארי, השיר הכי מעצבן, הזמר הכי מעצבן