הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מיתוג-עסקי

5 טיפים לאיתור סוכנות מיתוג עסקי שתתאים לך


שיווק העסק הוא צעד משמעותי ביותר היכול להביא לכם לקוחות חדשים ולהעלות אתכם על דרך המלך
שיווק העסק הוא צעד משמעותי ביותר היכול להביא לכם לקוחות חדשים ולהעלות אתכם על דרך המלך. אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם צריך לתת את הדעת כאשר אנחנו מבצעים שיווק הוא נושא המיתוג העסקי. מיתוג עסקי הוא הדרך שלכם ליצור הזדהות של הלקוחות עם המוצרים שלכם או עם השירות שלכם וככזה הוא בעל משמעות אדירה. חשוב להבין כי ברגע שהלקוחות יזדהו עם המוצר שלכם הם יעדיפו אותו על פני המתחרים שלכם וכך תיצרו יתרון תחרותי על פניהם.

1) רוצים מיתוג עסקי איכותי? בחנו קמפיינים קודמים של הסוכנות

אחד הדברים החשובים ביותר בעת שאנו מבצעים מתיוג עסקי הוא הסוכנות שתעשה את המיתוג. ככל שהסוכנות תהיה יותר טובה כך נבטיח כי המיתוג יהיה יותר איכותי. אחד המדדים לבחירה של סוכנות איכותית הוא לבחון את הקמפיינים הקודמים של הסוכנות. באמצעות בחינה של הקמפיינים הקודמים נוכל לדעת האם אנחנו מתחברים לסוכנות ולאנשי הפרסום שלה.

2) מיתוג עסקי – חשיבות מחקר השוק

כאשר אתם פונים אל הסוכנות נסו להבין מה הם תהליכי העבודה שלפיהם היא עובדת. אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם אתם צריכים לתת את הדעת הוא האם כאשר הסוכנות מבצעת מיתוג עסקי היא מבצעת מחקר שוק מקיף. חשוב להבין כי מיתוג יש לבסס על מחקר שוק מעמיק וזאת בכדי להבטיח כי הוא מתבצע כראוי. מחקר צריך להתייחס הן ללקוחות שלכם והן למתחרים שלכם ועליו להיות מקיף ושלם.

3)רוצים סוכנות מיתוג עסקי? בחנו את עלות העבודה

כמובן שגם כאשר אנחנו פונים אל סוכנות מיתוג עסקי אנחנו צריכים לבחון את עלויות העבודה. כמובן שלמחיר ישנה השפעה גדולה על ההחלטה שלנו, אך אל לנו להסתכל רק על המחיר מכיוון שאיכות העבודה היא חשובה לא פחות ולעתים כדאי לנו לבחור סוכנות עם מחיר קצת יותר יקר אם אנחנו חושבים כי הם יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר שיש.

4) וודאו כי העבודה מותאמת לקמפיין שלכם

חשוב מאוד לשים לב כי הסוכנות המבצעת את הקמפיין שלכם פועלת להתאים את הקמפיין למאפיינים השונים של החברה שלכם. חשוב לוודא כי החברה אינה פועלת בשטאנץ קבוע ואינה מחדשת מקמפיין לקמפיין. ישנן חברות אשר אינן מחדשות בין הקמפיינים שלהם ומכך יש להיזהר.

5) יחס אישי, יחס אישי ושוב יחס אישי

בסופו של יום גם פרסום נופל וקם על יחסי אנוש. על כן חשוב מאוד להבטיח כי אנשי הפרסום שבהם אתם בוחרים יהיו אם תודעת שירות גבוהה ויתנו מענה לכל שאלה שלכם בזמן קצר ובמהירות. ככל שהקשר עם אנשי הפרסום יהיה יותר טוב כך סביר יותר להניח שהקמפיין שלכם יצליח יותר ותגיעו לתוצאות טובות יותר ולקהל לקוחות גדול יותר. 
 


מה דעתך על 5 טיפים לאיתור סוכנות מיתוג עסקי שתתאים לך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת orelyoseba ב 21/02/2018 10:00 ( הפרופיל שלי ) אחלה כתבה...תגובה לתגובה