הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מכתב_למר_שחר

מכתב למר שחר


דווקא בתחילת העונה ששוב מתחילה קשה,כמו נבואה שמגשימה את עצמה, כמו סוף ידוע מראש, החלטתי לכתוב לך מר שחר. כאוהד אדוק של מכבי חיפה ומרצון שיהיה טוב ,את האמת הקטנה שצריכה להיאמר .
 
המכונה  הזו שנקראת  קבוצת כדורגל נוסעת על אויר חם שנקרא "מסורת ". סיפורים על קבוצה גדולה שהייתה פעם   וחלומות שתבנה שוב  ,אולי אם נזכה בכל האליפויות  , ונעפיל לליגת האלופות ומשם נעפיל שלב ...ואז אולי כשהקופה תהיה ממש מלאה .אשליות.
לפני עשור הייתה למכבי חיפה קבוצה מפוארת עם פרלייה ,רוסו בניון ויעקובו . כולם עזבו אחרי קמפיין מוצלח בליגת האלופות וזה בסדר גמור .אנחנו האוהדים נשארנו עם אותו" אוויר חם ",עד היום. מפנטזים וחולמים על קבוצת חלומות , ועל שערים יפים ,ומקבלים את תורגמן ואבוחצירה, לארוחת ערב לא משביעה .
מה שמוציא מהדעת ,הוא כישלון השנה שעברה. דבר  לא נלמד ממנה . לחיפה חסר קשר אחורי ,דבר שידוע כבר שנתיים לפחות . חיפה משוועת  לסקורר  כבר שנתיים מאז שחמד עזב, וזקוקה  לשני חלוצים חזקים ומהירים ולא לבינוניות הקיימת . דבר לא הוטמע ,וגם אם הדברים ידועים ,קיימת התחושה שעדיף לחסוך. בנאדו דרש  חלוץ, אבל לא "דפק "על השולחן מספיק חזק בשבילו .
 אוהדים הם עם מוזר ומזוכיסט. והולך עם הקבוצה באש ובמים, גם כשהסוף ידוע והכול כתוב על הקיר ממש מולו .אבל הקהל של חיפה אינטליגנטי ומבין ולא הייתי מציע למשוך את הצגת הכזב הזו זמן רב .  חיפה עשתה את כל הטעויות האפשריות העונה . אמנם נפתרו מכל השחקנים המיותרים אבל לא התחזקו כמעט באף עמדה . והעיקר שיבחו את בנאדו על שחסך למועדון דולרים יקרים . קל למכור לאוהדים הירוקים את החלום של כל התארים האפשריים . האוהד רואה בראשו את רוסו ויעקובו  .הוא רק שוכח שבמציאות משחקים תורגמן ואבוחצירה .
אם חיפה לא תתעורר היא תשקע . חיפה יודעת שהיא מנוהלת מדהים ,ועשירה מספיק ואומרת לעצמה שהיא אימפריה . ואימפריות  נופלות לאט . אני מציע לא לבנות על זה ולהתחיל וללמוד מהטעויות של עצמה וכמה שיותר מהר .
אפשר להדמות לאייקס הגדולה ולמכור שחקנים ,ועדיין לבנות קבוצת פאר בקנה מידה מקומי בתקציב שפוי .ולתת פייט למכבי תל אביב ,הם לא המציאו את הכדורגל . קדימה חיפה !!! 


מה דעתך על מכתב למר שחר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמכתב,למר,שחר