הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מנעולן

מנעולן


איפה ללמוד מנעולן?
למה ללמוד מנעולן:
 
פעמים רבות אנו מתלבטים איזה מקצוע הכי מתאים לנו. ברור שהתשובה להתלבטות זו, תלוייה ברוב המקרים בסוג החובבנות שלנו. זאת אומרת, אדם שכל ענינו זה מחשבים אז אין סיבה שהוא ילך ללמוד מכונאות רכב. ורבים הדוגמאות שניתן לסכם אותם במשפט אחד "האקר מחשבים לעולם לא ילכלך את ידיו".

אבל במנעולן אין הדבר כך, נתחיל בזה שהמקצוע של מנעולן הוא די נקי (ולא כמו שהרבה חושבים), ומאתגר מאד ברמה שלא הכרתם בעצמכם וכן לא תכירו אלא אם כן תלכו ללמוד את זה בעצמכם. המעניין במקצוע הזה הוא, שזה סוג עבודה שלכל אחד יש פונטציאל גבוה להצליח בה.

כי הקרטריונים שצריך שיהיה לנו בשביל להיות מנעולן, זה סה"כ לדעת לתפוס מברג ואת אשתו "המברגה". אין צורך בידיעת שפה אחרת חוץ מעברית, ואין צורך ב- 12 שנות לימוד. בקיצור... שואלים אותי היכן כדאי ללמוד מנעולן? את זה כבר אני לא מפרסם כאן, כי המקום שאני בעצמי לומד בו כיום את המנעולן, אינו מוגדר כמכללה ששם כל המקצועות בעולם, נמצאים בבנין אחד. אלא אני לומד במקום שמתמחה רק במנעולן. אה, וגם ב...מנעולן.

היחס שם?! יחס אישי ואדיב שלא תמצאו בשום מקום אחר, ומסיבה פשוטה, שרק שם אתם תוכלו להתקשר לראש המכון בכל שעה שתרצו ותקבלו את תשובותיכם. השתכנעתם? רוצים לשמוע פרטים נוספים? שלחו למייל  
judshal20@gmail.com
את שמכם המלא והוסיפו את המילה "מנעולן", ואני אכתוב לכם היכן אני לומד... בהצלחה.


מה דעתך על מנעולן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אילן ב 14/11/2014 11:48תגובתי: בכדי להצליח במקצוע המנעולנות היום ובעתיד, חייב לשלוט בשפה אנגלית טכנית ברמה גבוהה, לקרוא המון חומר מכל העולם בנושא, חשבונאות וניהול כלכלי נכון, יכולת כספית גבוהה על מנת ולתת מענה למנעולים מסובכים, המנעולנות של מחר והיום כבר זה מחשבים ואלקטרוניקה, אז זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמעתגובה לתגובה

ידוע כקורס, מנעולן, לימודים, מכללה, פורץ, מברגה, עבודה,
נכתב ע"י יהודה
בתאריך: 17/01/2014
יהודה שוקר בן 31

80 מאמרים | 183203 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר ליהודה
קורא יקר! נהנית? שחק אותה בטיפ קטן, תודה.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!