הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מעטפות

מעטפות


לכול אירוע יש את המעטפה שלו...
מעטפות

מעטפות מיועדות להגנה וסיוע במשלוח מכתבים ומוצרים בדואר. בימינו מעטפות מיוצרות בעיקר מנייר אולם כבר בתקופת בבל השתמשות במאין מעטפות עשויות מחימר. במאה הקודמת היו חוסכים במעטפות ופשוט מקפלים את המכתב וחותמים אותו בחותם שעווה על מנת לוודא שאף אחד לא יפתח ויקרא את תכולת המכתב פרט לממוען. עם המעבר למכתבים על ניירות היה צורך להגן על הנייר עצמו וכך החלו לשים את המכתבים בתוך קיפולי נייר – גרסת מעטפות. אילו היו עדין נחתמות בשיטות שעווה. עם הזמן התפתחו מעטפות עם פס דבק יבש בקצוות. לשם סגירת מעטפות היה צורך ללקק את הדבק על מנת שידבק ויסגור את המעטפה. אחת הסימפטומים של הליקוק היה חתכים לא נעימים בלשון לכן פותחה השיטה העכשווית של סגירת מעטפות של פס נייר עם ציפוי סיליקון שתולשים והדבק מתגלה.

סוגי מעטפות

ישנם סוגים שונים של מעטפות. יש רגילות למשלוח מסמכים ויש מרופדות המיועדות למשלוח מוצרים שבירים. מעטפות למשלוח מסמכים באות במידות רבות, אך בעיקר לפי גדלים בסטנדרטים שנקבעו ברמה הארצית והבינלאומית. המעטפות מגיעות בגדלים של גדלי נייר סטנדרטי בסגנון A5,A4 , A3 וכדומה. המעטפות בדרך כלל מגיעות בשני צבעים: לבן או חום. בחנויות לצרכי משרד ניתן גם לרכוש צבעוניות. ניתן היום להשיג בבתי הדואר מעטפות סטנדרטיות מבוילות מראש במטרה לחסוך זמן לתהליך השליחה. במצב שיש מאות מעטפות לבייל כגון בבתי עסק גדולים במיוחד, ניתן לקבל מבית הדואר מכונה מיוחדת שמביילת מעטפות בהדפסה. למי שמעוניין לשלוח מוצרים עדינים יותר בדואר, מוצרים כגון דיסקים או מתנות, מומלץ לקנות מעטפות מרופדות, ישנם שני סוגי עיקריים – מעטפות עם בועות פלסטיק (פצפצים) או עם פלסטיק מוקצף. הריפוד מגן היטב על המוצר ומונע שברים. יש לשים לב לבדוק את גודל המעטפות המרופדות מבפנים, הריפוד הפנימי יוצר פער בין בגודל החיצוני לבין הפנימי, לעיתים עדיף לרכוש גדולות יותר ולא להסתכן שהמוצר אותו אתם רוצים לשלוח לא יכנס במעטפה. המחיר של מעטפות משתנה בעיקר בהתאם לגודל ולכמות הנרכשת.

מעטפות מודפסות

בתי עסק רבים, קטנים כגדולים, מעדיפים מעטפות מודפסות עם הפרטים של החברה. לעיתים קרובות מוסיפים גם לוגו. המעטפות המיועדות לאולמות חתונות או מקומות רחוקים לעיתים כוללות מפה הגעה. בכל מקרה בו מחליטים להדפיס על המעטפות, בין אם רק את הפרטים הבסיסיים או ייצור ייחודיות עם תמונה או איור, חשוב לזכור את ייעודם הבסיסי. חשוב לזכור להשאיר מספיק מקום בכדי לרשום את פרטי האנשים אליהם שולחים את המעטפות, וכמובן מקום לבול. אם הן מקושקשות מידי הן עשויות לבלבל את רשות הדואר ולהתעכב מלהגיע ליעדם.


מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על מעטפות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאירועים
נכתב ע"י cijhho123456
בתאריך: 03/08/2013
בן חיים קריאף בן 24

16 מאמרים | 47412 כניסות
מאמר זה נקרא 3423 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
אירועים