הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מפת_הגוף

הספר מפת הגוף מאת יאיר אלדן


בתור חובבת ספרים אירוטיים ורומנים בפרט, הספר מפת הגוף ניסה לענות על שני תחומים אלה ברומן יוצא דופן הפותח דלת אל עולמם של חובשי הכיפה וחדר המיטות שלהם. האלכימאית משתפת.
מתוך ה200 עמודים של הספר רק במחצית הספר הפאזל התחיל להתחבר לי, מי נגד מי ומי זה בעצם מי בין שלל התיאורים המיניים הבנתי שהגעתי לעולמם של הדתיים, מסתבר שגם הם עושים סקס ולא רק כדי להביא ילדים.

מפת הגוף  מאת יאיר אלדן הוא רומן מסובך עם שפע דמויות מעורבבות אחת בשנייה, אף מילה על בגידה ואף מילה על אמון, מסתבר שבחדר המיטות של הדתיים יש הכל  אולי זו רק אני התמימה שלא הבינה שבחיי המין של הדתיים יש הרבה מעבר למצוות פרו ורבו. הסיפור משלב בתוכו סיפור אהבה לא שגרתי לרקע ההתנתקות, שילוב האקטואליה וחייהם של מי שנאלצו לעזוב את ביתם, לוותר על עקרונותיהם ולא רק עליהם, סיפור ההתנתקות והשפעתו על מי שהיה פעם ביתו על חוף הים וכעת נע ונד בין הקרווילות לירושלים הקסומה.

הביקורת של האלכימאית: זהו שילוב של רומן אירוטי לסיפור ההתנתקות שחודר אל עולמם של שומרי המסורת, לבעלי דעה קדומה כמוני, קצת קשה להשתחרר מהמסגרות שהורגלתי וחונכתי אליהם, הספר בהחלט מעורר מחשבה, מתחת לציצית ולכיפה מתחבאים להם גם סיפורי אהבה ולא רק לימודי תורה. הספר לא זרם לי כל כך, לא מצאתי את עצמי קוראת עמוד אחר עמוד בשקיקה אלא יותר חוזרת קדימה אחורה בספרים כדי להבין את תוכן העלילה הסבוך הקושר בתוכו את עולם הדת, חשיבות המשפחה, ההתנתקות לצד תשוקותיהם של הדמויות.  לקח לי כמה שבועות לסיים לקרוא את הספר וגם לאחר שסיימתי אותו עדין לא סגורה עם עצמי כיצד לסכם אותו, מסובך בעיקר, כמו הספר.

הוצאת ידיעות ספרים. מחיר לצרכן:98 ₪ 


מה דעתך על הספר מפת הגוף מאת יאיר אלדן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהספר מפת הגוף,ספר אירוטי,רומן,ספר של בנות,חמישים גוונים של אפור,רומן רומנטי
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 09/08/2015
בת 36

240 מאמרים | 1301684 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!