הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מקורות_זרים

מקורות זרים


שאלתם את עצמכם פעם מי אלה "מקורות זרים?" מעוניינים לדעת? גם אני, אז עשיתי תחקיר ותוצאותיו לפניכם. אזהרה: זוהי כתבה הומוריסטית, והכותב מתכחש לכל קשר שלו איתה.
נכון שתמיד שואלים: "אם היתה לך אפשרות, עם מי היית רוצה להיפגש"? ז"א, לא תמיד שואלים, אבל יש שאלה כזאת (אל תתפסו אותי במילה).  יש כאלה שעונים דוד המלך, אחרים מעדיפים את נפוליאון, מוצרט, הרצל, או פו הדב. אחרים אומרים סבא שלי עליו השלום, או סבתא שלי תיבדל לחיים ארוכים (אז לך תפגוש אותה, מה אתה רוצה ממני?).  אותי אף פעם לא שאלו, אבל אם זה היה קורה, מכל הדמויות ההיסטוריות הייתי בוחר דווקא להיפגש עם מקורות זרים.  את האמת, לא מסקרן אתכם לדעת מיהם?  אז נכון שיש גם את מקורב לשר, מקור בכיר, מקור בכיר ביותר, ויש את א' זאת מבית הנשיא, את א' זה מהשב"כ (שזה לא אותו אחת), יש את י.ש. ואת ג.ד. (שהם בדרך כלל עדי מדינה), ויש את אראלה ממפעל הפיס (פשוט כרגע אמרו את השם שלה ברדיו).  אבל אין כמו מקורות זרים, תודו.  מי שאולי נושפים בעורפיהם הם מקורות יודעי דבר, אבל אלה אחרי שאתה מצליח להוציא מהם את הדבר, זהו, לא נשאר להם כלום. 

לעומת זאת, מקורות זרים זה הבלתי נודע המושלם בהתגלמותו.  רבאק, איפה הם יושבים? כמה הם? מדובר ברשת של סוכנים מאומנים בכל סוגי אמנויות הלחימה, או בשלשה זקנים בדירת חדר וחצי בלוד?  איך לדוגמה אלה שהפציצו את הכור (ולא חשוב איזה) ואלה שחיסלו את מבחוח (ולא חשוב איזה) התקשרו אליהם לדווח? הם הרי לא מופיעים בדפי זהב – בדקתי ויש רק "מקוואות" ומיד אחר כך "מקלחונים".  תעלומה, לא? 

ובכלל, כל מה שלאף אחד אסור להגיד, להם מותר – אין להם אלוהים.  " תראי, למרות שאת לא עולה לשלב הבא, אני חושב שאת שרה יפה מאוד, יש לך עתיד, ותמשיכי כך.  אבל על פי מקורות זרים את הדבר הכי קרוב לעורב, כולל הצורה שלך, תפסיקי עם ההרגל הנוראי של הוצאת צלילי גרון מעוותים, מה זה הציצים הלא סימטרים האלה וחוץ מזה המוסד שתל שלשום 3 מכשירי האזנה בבונקר המרכזי בבינת ג'בייל".  מאיפה הם יודעים את כל זה? 

ומה שבאמת הכי מסקרן בכל העניין - איך מתקבלים להיות מקור זר? אני צריך להיות תושב זר, או פשוט שלא יכירו אותי?  עובד זר יכול להיות גם מקור זר, או שיש כאן כפל מבצעים?  האם מי שיש לו אבא נוצרי ואמא מוסלמית יכול להיות מקור זר, או רק שאהיד? 

ועוד מחשבה מטרידה: שמתם לב שתמיד כשמצטטים מקורות זרים זה קשור למוסד, למבצעים מיוחדים, ל-CIA, ולמשהו שקשור בפצצות אטום?  האם פעם שמעתם שמקורות זרים טוענים שמחיר האבוקדו בגואטמלה עלה ב-20%, או שעל פי מקורות זרים הנורבגים חיים בממוצע 82.5 שנה?  ברור שלא, כי אלה רק מחפשים אותנו ואת הסודות שלנו.

אז לפני כמה ימים עשיתי תרגיל כדי לראות אם זה אמיתי או שסתם עובדים עלינו – הדלקתי את  הג'י פי אס שלי, ומתחת ל"מקומות/בתי עסק" רשמתי "משרדי המוסד". זה מיד תיקן לי ל"משרד ראש הממשלה", אבל אני הייתי נחוש ותיקנתי ל"משרדי המוסד".  הפעם הוא ויתר לי, לא התעקש.  הוא חישב מסלול והודיע לי "נמצאו 2 מסלולים – אחד ליעד, והשני מסלול מילוט מהיעד".  לא ייחסתי לכך חשיבות, והתרכזתי בהוראות הניווט.  ואז זה קרה – אני יכול להישבע שאפילו הקריינית של הג'י פי אס, זאת שכשהיא טועה היא אף פעם לא מתנצלת, הופתעה ממה שהיא הקריאה: "על פי מקורות זרים, עוד 200 מטר פנה ימינה, ומיד אחר כך היעד משמאלך. אבל זה לא באמת היעד.  תחליף מכוניות, תשים שפם והיעד יהיה מימינך".  אין, הם יודעים הכל אלה. עובדה.


מה דעתך על מקורות זרים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 23/09/2013 22:01 ( הפרופיל שלי ) חיפשתי "מקורות זרים" בוויקיפדיה (הכל אני מחפש בוויקיפדיה, מה שלא ידוע לי וגם מה שידוע לי) ולא תאמין (או אולי כן), מצאתי! כתוב שם ש... בעצם, למה שאספר לך, תבדוק בעצמך. רק לא ברור לי מי הם המקורות עליהם הסתמך כותב הערך בוויקיפדיה. תגובה לתגובה

ידוע כמקורות זרים, הומור, שנון, יאיר מץ