הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משחקי_רשת

משחקי רשת


אם אתה מעוניין לשחק במשחק רשת הגעתה למאמר הנכון כאן תוכל למצוא מידע על כמה משחקי רשת ולמצוא את המשחק שבכי מתאים לך.
1.איקרים:מטרת המשחק היא ליצור אימפריה של מושבות עם מיבנים משודרגים בתוכה, לאגור זהב ומשאבים, לאמן צבא, לכבוש ערים, לכלכל אותן ולבזוז שחקנים אחרים. במשחק יש חמישה סוגי משאבים שבעזרתם תוכל לקנות חיילים ולשפר מיבנים בעיר שלך.מבנים שונים מאפשרים יכולות שונות כמו:הקמת ברית,הנחה בקניית חיילים,הרחבת המחסנים וכו'.

2.genew:המשחק מבוסס על תורות,מטרת המשחק היא להקים את הצבא החזק ביותר בהגנה, בהתקפה, ובריגול. במשחק יש שלשה תקופות ככל שתעלה יותר תקופות כך תוכל לקנות נשקים יותר חזקים לצבא שלך.במשחק ישנם שלשה סוגי משאבים:זהב,עץ,ברזל בעזרת המשאבים אפשר לפתח את הצבא ולקנות נשקים. המשחק מתאפס אחת לחודש וכולם מתחילים מאפס מה שנותן את הסיכוי לזכות במקום הראשון.

3.e-sim:מטרת המשחק היא לעזור למדינה שלך לשמור על השטחים שלה ולכבוש שטחים חדשים. במשחק זה תוכל לעבוד ולהרוויח כסף וואת הכסף שתרוויח תוכל להמיר לזהב ולקנות איתו כלים למלחמה כמו: קסדה,שיריון,מכנסיים וכו' וכך תגדיל את מכת הנזק שלך ותוכל לעזור למדינה שלך יותר במלחמות.

4.
gladiatus:כשאתה מסיים להירשם למשחק אתה מקבל חייל שמטרת המשחק היא לאמן אותו ולקנות לו חרבות ומגנים בנפחייה ואז להילחם במרטפים נגד יצורים שונים או בזירה נגד אנשים שונים מטרת המשחק היא להיות האדם החזק ביותר בזירה במשחק יש לך שבעה קטגוריות של החייל שלך שתוכל לאמן ע"י זהב שתרוויח בעבודה או על ידי שדידות ששדתה שחקנים אחרים או שדדידות של יצורים במרתף.

5טרוויאן:במשחק יש 4 סוגי משאבים יבול,טיט,עץ,ברזל אותם אתה מייצר לפי רמת השדות,המכרות וכו'.את הרמות של השדות והמכרות ניתן לשדרג עד רמה 10 בעזרת המשאבים. בעזרת המשאבים תוכל לבנות מבנים ולהכשיר לוחמים שיגנו על הכפר מפני בזיזות או שיצאו לבזוז בעצמם. מבנים שונים מאפשרים יכולות שונות כגון:אחסון גדול יותר,מזון,מסחר,בריתות וכו' מטרת המשחק היא לנהל את הצבא החזק ביותר ושתהיה לך את העיר המשופרת ביותר.


6.nivdal:מטרת המשחק היא להקים את קבוצת הכדורגל הטובה ביותר שתנצח את כל שאר הקבוצות בליגה ותעלה כמה שיותר ליגות. במהלך המשחק יש לך משחקי אימון,אימון,משחקי בית,משחקי חוץ. אתה יכול לשפר את קבוצתך בכמה אופניים בכך שתקנה לה מאמן טוב ובכך שתשכור לעצמך שחקנים טובים ותקנה לעצמך אצטדיון טוב לאימונים ולמשחקי בית בנוסף במשחק תוכל לצבור לך אוהדים שיעודדו אותך ויעזרו לך לנצח.
תודה רבה מקווה שעזרתי לכם!





 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על משחקי רשת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה