הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מתחתנים_ומרוויחים

איך תרוויחו כסף מהחתונה שלכם!


זה לא סוד שלהתחתן עולה הרבה כסף, וזה לא סוד שכל זוג טרי צריך קצת כסף כדי להתחיל את חייו החדשים. בשביל זה הבאתי לכם כמה טיפים כדי לצאת מהחתונה "ברווח".
אז דבר ראשון כשקובעים תאריך לחתונה, קובעים אותו לפחות חצי שנה מראש.
בפרק זמן זה יש לכם את כל הזמן שבעולם לחשב את הוצאות החתונה בדרך שתצא הטובה והזולה ביותר. זאת אומרת לקבל מקסימום במינימום השקעה. חתונה יפה ומושקעת לא חייבת להיות במחיר גבוה במיוחד. מנה לא חייבת להיות מעל 200 שקלים ושמלת כלה לא חייבת להיות  7000 שקלים ומעלה.
זיכרו,משהו טוב לא בהכרח צריך להיות יקר. גורם חשוב הוא תאריך החתונה, העלות משתנה בהתאם לתאריך, לצורך העניין הקיץ הוא התעריף היקר כך שאם ברצונכם לחסוך תוכלו לבצע את החתונה בחורף.
גני אירועים לרוב יקרים יותר מאולם סגור כך שזהו גם גורם כספי משפיע. במהלך החצי שנה מיצאו את האולם שיענה לכם על הדרישות, הכספיות ושאר הדברים שתרצו. חישבו טוב טוב על כמות האורחים שברצונכם להזמין/ההורים מזמינים, ולאחר שתגיעו למספר הרצוי תנסו לעשות דיל עם בעל האולם. לרוב בעל האולם יילך לקראתכם ויוריד משמעותית את מחיר המנה. יש אולמות שמקובל בהם דילים של
"הכל כלול",  דילים אלה לא יוצאים משתלמים בהכרח, עשו את החישוב בעצמיכם ותגיעו למסקנה הרצויה. תזמורת במהלך הערב לא חייבת להיות יקרה בהכרח. אם ברצונכם בתזמורת של כלי נגינה תוכלו לקחת להקה פחות מוכרת בעלת המלצות טובות ולקחת אותה במחיר שאינו יקר במיוחד. כנ"ל די ג'יי לאלה שמעוניינים בכך. תאורן יכול להגיע הרבה פעמים בדיל עם הדי ג'יי וכך לא תשלמו מחיר גבוה במיוחד. לגבי העיצוב של האולם, לרוב האולם מספק עיצוב בסיסי משלו כך שאם אתם לא בעלי שאיפות גבוהות תוכלו להסתפק בבסיס שיפה גם ככה. שמלת כלה לא חייבת להיות מסלון כלות יקר אלה מתופרת פשוטה ונאמנה שיכולה לעשות את העבודה בצורה טובה וזולה. יש דילים לכלות ולחתנים(כלות:תסרוקת,איפור,שמלה, וכו'. חתן: תספורת, חליפה, עניבה, וכו') שיכולים גם כן לצאת משתלמים. רב שיערוך את החופה יכול להיות רב שאתם מכירים מהיישוב או מהעיר שבה אתם גרים כך שבד"כ הוא לא ייקח לכם כסף. לגבי שאר הדברים מסביב כגון סטיקלייטים, כובעים,וכל שאר הדברים שעושים שמח במהלך הריקודים, תוכלו לעשות קניה מרוכזת בחנות צעצועים פשוטה שמוכרת את הדברים בזול. לא צריך להזמין מישהו מיוחד שמספק את זה במקום.
עכשיו לאחר שדיברנו על הוצאות החתונה בואו ונדבר על ההכנסות.
מקובל היום שכל אורח מכסה לפחות את מחיר המנה כך שככל שהמנה וההוצאות מסביב יהיו קטנות ככה הרווחים מהאורחים יהיו גבוהים. לצורך העניין אם מנה תעלה 150 שקלים לאדם/הוצאות נוספות שנניח מגיעים ל20 שקלים לאדם, ביחד הגענו ל170 שקלים.אם האורח יביא 200 שקלים(שזה הממוצע פחות או יותר) הרווח הנקי ממנו יהיה 30 שקלים. אם ההורים עוזרים או אפילו משלמים את הכל לבד, כמובן שהסכומים שיגיעו אליכם יהיו הרבה יותר גבוהים. במהלך החצי שנה שלפני,תחדשו קצת את הקשר בצורה שלא תראה שקופה עם הקרובי משפחה הרחוקים ביותר (כן כן אפילו האלה מחו"ל שלא דיברתם איתם כמה שנים) .הרבה פעמים קרובים אלה (ובמיוחד עם הם גרים בחו"ל) אינם מגיעים ושולחים צ'ק בדואר, ככה שאתם מרוויחים את סכום הצ'ק נטו. גם ההורים יכולים לעזור בעניין הזה ולדבר עם קרובים רחוקים או מכרים רחוקים אלה. כן, אני יודע שזה נראה קצת מלוכלך אבל בשביל קרובים/מכרים אלו זה נחמד שאתם מחדשים את הקשר ומזמינים אותם ובשבילכם זהו רווח, אז תעזבו את האי נעימות בצד. תקבלו את הדדליין למספר/ביטול המנות מבעל האולם ועד הדדליין תעשו בירור מעמיק לגבי מי מגיע ומי לא בשביל שלא תפסידו כסף על מנות שילכו לחינם.
לאחר החתונה תכתבו מכתב תודה לכל מי ששלח צ'קים וככה תוכלו לעזור גם לאחים ואחיות שלכם שיתחתנו בעתיד :)
מקווה שעזרתי.
שיהיה במזל ונתראה בשמחות!
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על איך תרוויחו כסף מהחתונה שלכם! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת עמית ב 20/06/2014 21:13תזמינו אותי ללא יותר מקפה ועוגה, ואני מבטיח לרשום צ'ק בסכום גבוה. תגובה לתגובהבתגובה לעמית מאת אריק ב 22/06/2014 22:35 ( הפרופיל שלי ) כמובן שאתה מוזמן בשמחה :) מאת שלומית ב 12/07/2013 12:13מעניין מאוד, תודה רבה. וגם את האמת שיש בצדדים פרסומות רלוונטיות בדיוק למה שכתבת.תגובה לתגובה

ידוע כמתחתנים?,טיפים לחתונה זולה,איך להרוויח מחתונה,