הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
נהג_רכב_ציבורי

כל מה שרצית לדעת על לימודי נהיגה ברכב ציבורי


מעוניין לקבל רישיון כנהג של רכב ציבורי ולמצוא עבודה? במכללת ידע תוכל לקבל את כל הכלים הדרושים לשם כך.
נהיגה ברכב ציבורי זו עבודה רווחית ונוחה, אך לא כל אחד יכול לנהוג ברכב ציבורי. כדי לקבל רישיון של נהג רכב ציבורי, צריך להוציא רישיון בדרגה D  ולשם כך יש לעבור קורס עיוני וקורס מעשי ולעבור בהצלחה את מבחן הרישוי.
כמה מילים על דרגות רישיון
רישיון נהיגה בישראל מחולק לארבע דרגות: A,B,C,D, כאשר יש גם דרגות משנה הנקבעות לפי מספר נוסעים מורשה או משקל כללי. יש גם דרגה הנקראת דרגה 1, והיא מיועדת לנהיגה בטרקטור.
הדרגה הרלבנטית למי שמעוניין להיות נהג רכב ציבורי היא דרגה D. כאשר דרגה D1 ודרגה 3D  הן רישיון לנהיגה ברכב סיור, מונית ואוטובוס זעיר ציבורי, ודרגה D היא לנהיגה באוטובוס.
מי יכול להוציא רישיון בדרגה D?
רישיון בדרגה D  יכול להוציא מי שיש לו טופס ירוק וקיבל אישור מרופא ואופטומטריסט, כאשר הליך הוצאת הטופס יכול להימשך גם חצי שנה ורק לאחריו ניתן להירשם ללימודים העיוניים. כמו כן, צריך לעמוד גם בתנאי הקבלה של המכללה.
אלו הם תנאי הקבלה במכללת ידע:
• גיל 21 ומעלה.
• מינימום 8 שנות לימוד.
• בעל רישיון נהיגה דרגה B  לפחות וותק של מינימום חצי שנה.
• ידיעת השפה העברית ו/או הערבית ברמת קריאה וכתיבה.
במהלך הקורס העיוני תופנו למבחן תיאוריה, הנערך אצל אחד מזכייני משרד התחבורה ורק לאחר מכן, מי שעבר את הבחינה יוכל להמשיך ללימוד החלק המעשי.
מעוניין להיות נהג רכב ציבורי? הירשם אצלנו במכללת ידע, ותוכל ללמוד אצל הטובים ביותר ולקבל ליווי לאורך כל התהליך, משלב הקורס העיוני ועד להוצאת רישיון בפועל ומציאת עבודה בתחום.


מה דעתך על כל מה שרצית לדעת על לימודי נהיגה ברכב ציבורי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה