הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ניו_יורק_מרכז_העולם_המודרני

ניו יורק מרכז העולם המודרני


גולשים יקרים , אם עדיין לא הייתם אז אני ממליץ בחום ..... על ניו יורק כיעד הבא שלכם , העיר לא נחה לרגע ואפשר לחגוג שם עד אור הבוקר ולהתערבב "בביצה המקומית"

שלום לכם גולשים יקרים ,


בדיוק חזרתי מניו יורק אחרי שלושה חודשים מדהימים ומעניינים , כן כזה אני ישראלי טיפוסי שנשבה בחלום האמריקאי , שמתרגש מכל גג"אט חדש שיוצא לשוק , שהתאהב "בתפוח הגדול " ......

בשבוע הראשון התרגשתי מכל מה שראיתי מסביבי  מהמוניות הצהובות , מדוכני העיתונים , אפילו מהרכבת התחתית .
סוף סוף קיבלתי הזדמנות לחיות עם כי לזמן מוגבל ועל תקן של תייר .... כאמריקאי עם כל המזון המהיר הזה וההתמכרות לאורח החיים הניו יורקי ....אחרי השבוע הראשון שקצת נרגעתי מההלם הראשוני , נסיתי לפחות לספוג קצת תרבות אמריקאית ,

לחובבי האוכל מבנינו גיליתי שבמנהטן ישנם מגוון עצום של מסעדות מכל העולם עם כי לא זולות במיוחד אבל בהחלט שוות ביקור , אני באופן אישי מאוד אהבתי את האוכל התורכי והלבנוני , מספר מסעדות כאלו ממוקמות בלב מנהטן על YORK AV 
המחירים בהחלט סבירים והאוכל פשוט מעולה שווה כל דולר שתוציאו .....
ישנם מסעדות אסייתיות רבות שמפוזרות ברחבי העיר ...... ולאנשים שרוצים לחסוך קצת כסף גיליתי שהדיינרים שפתוחים 24 הם גם זולים באופן יחסי וגם התפריט הינו עשיר במחירים סבירים .

חיי לילה - ובכן בתור בליין מושבע וחובב בארים ..... בניו יורק גיליתי מגוון של מקומות בילוי אני מאוד אהבתי את הבארים שממוקומים על גגות העיר שמהם נשקף יופייה של מנהטן בלילה , ובנוסף ישנם מעודוני לילה מעולים עם מוסיקה טובה .

מוזיאונים ותרבות - בניו יורק ישנם לא מעט מוזיאונים ומי שבעניין יוכל להנות מתרבות עשירה ומעשירה במיוחד ....אני מאוד אהבתי את מוזיאון "הסקס" ומוזיאון החלל בתור חובב חלל מושבע ..... יש שם סימולטור תעופה מטורף שאתם חיים לנסות , אני ממליץ בחום לא לאכול לפני שאתם נכנסים לסימולטור ..... זה באמת מאתגר ומעניק חוויה מציאותית במיוחד .

לינה - ובכן מן הסתם הלינה במלונות מאוד יקרה ... אז דבר ראשון אני ממליץ לחוסכים מבנינו לשקול לשכור דירה גם אם אתם מגיעים לתקופה קצרה באיזור של ברוקלין שיותר זולה ממנהטן ושם גם תוכלו למצוא ישראלים בשפע ומקומות בילוי לא רעים בכלל , אם אתם ממש קצרים בתקציב תוכלו גם לחפש חדר בדירה עם משפחה במחיר של 20 דולר ליום .

זהו חברים חזרתי לארץ עייף מותש אבל מאושר אני בהחלט יחזור "לתפוח הגדול" .... ולארץ ההזדמנויות


" שהגלובוס ימשיך להסתובב ושלעולם לא תגמרנה לנו הדרכים "


אוהב אתכם


אבי

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על ניו יורק מרכז העולם המודרני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כארצות הברית טיולים בעולם ניו יורק , "התפוח הגדול"