הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
נפרדנו_כך

נפרדנו כך


בכל רגע שחולף אנו נפרדים מהרגע שהיה. אבל לא נרגיש כאב או הקלה. הפרידה הזו היא אחרת, היא משמעותית בגודלה, מקווה שנוכל לצמוח ממנה למקום טוב יותר.
עזבת.
ביקשתי בצורה ברורה, הבנת אותי, לבסוף הרפית. יאמר לזכותך שלא רצית.
חשבתי שאינך אוהב אותי היה קשה לי להבין מדוע נפלו פניך בדרכך החוצה. זה כאב לי. כי אני האחראית. אני לקחתי את הבחירה, ואצטרך להתמודד עם זה כל יום כל שעה.
חשבתי שזה לא יהיה כל כך קשה. הייתי שלימה עם ההחלטה ולא הייתי מוכנה לסגת ממנה שוב פעם כמו כל ריב שהיה לנו בערך השנה.
אני באמת אוהבת ומעריכה אותך כאדם כאב וכבן זוג. אני לגמרי ראיתי אותך משתדל להיות הכי טוב שאתה יכול..
אבל זה היה חזק ממני וממך. לא הערכת אותי, איבדת את המשיכה, ולכן כל התנהגות שלך אלי לוותה בתחושה קשה כמה אני לא מספיק טובה.
אז נכנעתי, נכנעתי לרצון להוכיח לעצמי שאני טובה ואהובה וזכותי להרגיש כך ולהיות מאושרת ושמחה אפילו אם בדרך אני שומטת הקרקע תחת רגליי המשפחה..
אז חשבתי שארגיש הקלה. שברגע שתצא הכל יתבהר..
אבל כולי מעורפלת חושים. מתהלכת אנה ושוב. שוכבת במיטה, בוכה ומתגברת ושוב בוכה.
נכון זה קרה הרגע הכל כה טרי. אבל כל חפץ בבית זועק את שמך כי לפני שעות אחדות נגעת בו סידרת ניקית סתם שיהיה נעים.
אתה באמת איש יקר. והלב שלי כואב. ולא רציתי לאבד אותך. אבל לא ראיתי ברירה. לא יכולה לחיות עם אדם שלא אוהב אותי חזרה. לפחות לא במידה הנכונה כדי לקיים יחסי איש אישה. אדם שבאינסטינקט דוחה אותי מחייו בלי סיבה. 
הרי אם לומר את האמת הפרידה שלנו החלה כבר מזמן. חיינו יחד אך כל אחד לחוד. בלי ציפיות. בלי אכזבות. גם המריבות שכחו להן לזמן מה. הפכנו אדישים. אפילו לישון יחד לא היתה סיבה וכך היה.
אז למה זה עדיין כל כך כואב. עכשיו אני מבינה את כל תיאורי הסופרים כשהלב שותת דם זו ההרגשה.
אני רוצה להיות אופטימית ולדמיין סוף טוב לסיפור שלנו. אולי דווקא מרחוק נרגיש כמה הקרוב הוא טוב ואולי ישתנה בך משהו לטובה ותרצה להוכיח לי את אהבתך אלי בכל צורה.
אבל האמת שאני רואה בעיני רוחי כבר איך הבחורה הראשונה שתיתקל בה תדבר אליה בפלרטוט או שניים ויש מצב שכבר תשכח אותי בלי לחשוב פעמיים כי תמיד היית חביב הבנות ואני מניחה שכל גבר מרגיש בטוח במקום הזה ולכן לא צריך אף אחת שתשים לו גבולות..
כבר אמרתי כמה זה כואב לי.. אבל אני כנראה עושה טובה גם לך. כבר לא תרגיש חנוק. כבר לא תהיה מי שתבקש ממך להתמקד רק בה. ואולי כן תהיה מישהי אחרת שתטעם איתה את טעם האהבה. ואני באמת אנסה לשמוח בשבילך.
אוכל לאחל לעצמי לפחות שלא משנה לאן הדברים יובילו אגיע למקום טוב עם עצמי. אני אפילו לא מצפה לפתח עוד מערכת יחסים כזו או אחרת. זאת הספיקה לי לכל החיים.
מקווה שנוכל לתת לילדים שלנו תחושת יציבות גם בבית מפורק. כי סך הכל השאיפה שלי היא שנמשיך להיות חברים עם כבוד הדדי בסיסי.
אני באמת לא הולכת להילחם על דבר. למזלנו גם לא הספקנו לצבור שום דבר בעל ערך חומרי..
ולא נשאר לי אלא להזכיר לעצמי שגם היסורים האלו הם זמניים. בין אם אמצא את האושר או בין אם נגמרים החיים.
והלוואי שכל אחד מאיתנו יצליח בזמן שהותנו בעולם הזה להרגיש טעם אושר וסיפוק תמידים.

 


מה דעתך על נפרדנו כך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת littlemy ב 17/04/2019 23:34 ( הפרופיל שלי ) היי כותבת יקרה... ריגשת וצמררת את כל חלקי גופי. מההבנה, מההזדהות, מהמקום הכלכך מדויק שבו אני נמצאת בחיי מהרגש ועד החומר (שלמזלנו, כפי שכתבת, לא הספקנו לצבור). אינני יודעת כמה זה מנחם אבל...שתדעי שאני איתך בכל תחושה. אולי מעט יותר חזקה וכבר כמעט ולא בוכה, גם לאחר שעזב לאחרונה. והמעט יותר חזקה שלי יגיע גם אליך. לאט לאט תשתחררי מהכל...תהיי הכי טובה לילדים שלכם כי הם הכל. ויחד עם זאת אני מאחלת לך שהלב יתאחה על ידו, שיתעורר וירצה בקרבתך שוב. הנחמה שלי בכל זה היא לחשוב שאולי לאחר שהכל יסתיים, נמצא אחד את השניה מחדש. רק אולי. וגם אם לא - חברה טובה אמרה לי להודות על הטוב שהיה ועל החיים שנוצרו מאהבה אמיתית. אז אני מנסה ומעבירה הלאה, לפעמים זה מקל על כל הסיוט הזה. החלמה מהירה לליבך היקר. שהצער יסתיים ותמצאי עצמך מחדש..תגובה לתגובהבתגובה לlittlemy מאת עוגיה ב 30/05/2019 17:10 ( הפרופיל שלי ) היי יקרה אני מעריכה מאוד את תגובתך הכנה. רוצה לספר לך שהיום אני במקום קצת אחר טוב יותר מבחינתי אולי פחות טוב בעיני אחר שיבחן אותי מאחר וכל רגע חולף מביא איתו אפשרויות להתקדם להתבגר ולצמוח ההתמסרות לכך יכולה להביא סיפוק ואושר ברבדים שונים הידיעה שמעגל הרגשות של עצב ושמחה מלווה לאורך כל החיים יחד עם ההחלטה לגרום לעצמי אושר בתחומים בהם הבחירה בידי מביאים למקום קצת יותר שלם. נגעת בי שנגעתי בך מאחלת גם לך הגשמה עצמית ואושר אמיתי

נכתב ע"י עוגיה
בתאריך: 13/04/2017


29 מאמרים | 46203 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לעוגיה
היי! אהבתם? פנקו אותי בטיפ שארגיש עוגית מזל :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!