הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
נשים

מה נשים רוצות!


שלום היום אני אגלה את הסוד של הנשים ואת הבעיה של הגברים :)
שלום היום אני רוצה לעלות את הבעיה שמושתפת לרוב הגברים והיא ?הנשים 
לפני שנתחיל אני יסביר כמה דברים .
המוח שלנו בנוי על תבניות ככה בעצם אנחנו פועלים ביום יום עכשיו יש לנו מניעים יותר עמוקים שעלהם מושתת התנהגות /המחשבות/ היחס .
המנעים העמוקים האלה בנויים מעבר שלנו שרובנו לא זוכרים גן בית ספר תיכון וכדומה ..אלה שהלך להם עם בנות הולך גם היום אלה שלא לא כל כך הלך להם לא הולך גם היום ולמה ?
אני יסביר .יש משפט שאומר לא תנסה אחרת לא יהיה אחרת מה זאת אומרת 
שגבר רואה בחורה יפה או אומר וואי הלוואי הלאי !!
זאת המחשבה הטובה שעולה. לאחר מספר שניות באה מחשבה שאומרת מה אני יגיד לה ?מה היא תגיד .אני נראה טוב יש לי מה להציע?כל אלה הם תבנית שמושתת מחוויות לא נעימות מהעבר אצלנו במוח והיא שגויה כמובן !
עכשיו יש כאלה שחושבים שצריך ללמוד איך להתחיל עם בחורות וזאת הכי טעות כי הם באמת עושים את זה והם באים לאישה כמו רובוט והם לא הם ועם הזמן היא עולה על זה וזה יוצר בעיה לא קטנה!
כדי לטפל בבעיה לוקח יום אחד !!
למה אני מתכוון מדען סיני קטן מסביר שאנחנו כמו מחשב משוכלל יש שולחן עבודה שזה היום יום שלנו ויש סל מיחזור !(שזה העבר שאנו מודעים אליו אך לא מפריע לנו!)
ויש להשתמש בזה וזה נחוץ!עכשיו הוא גילה שאם מישהוא אומר לעצמו 77 פעם נגיד אני יפה זה מחלחל לתת מודע בלי שנרצה או נירצה והופך לחלק מאיתנו !
(קרה לכם שמיהוא אמר לידכם איזה מילה וזה נידבק אצלכם?)בדוק שזה קרה זה הוכחה הכי גדולה היא זאת.עכשיו איך נשתמש בזה ?(כל אחד אחד לגופו עם עצמו יחשוב מה חסר אצלו ויתקן !ברגע שעברת את שלב א אני יסביר את שלב ב:
בשלב הזה אני יסדר לך כמה דברים בראש ותכניס את זה טוב טוב שתבין !
לפני הכל אני יסביר משהוא זה הולך ככה גברים בלי הידע הזה אפילו שהם נראים טוב מסתפקים בבחורה שזרמה לכיוון שלהם ואז עם הזמן מרגישים תחושת פיפוס ומיתפוצצת כל המערכת כי היא לא תקינה קרה לכם ?הגיוני שכן כדי לא לחזור על הטעות הזאת יש לציית ולהבין את הכללים הבאים:
כסף:היא לא מחפשת את זה זה בדוק היא רוצה גבר לידה גבר זה אחד שבמצוקה יעמוד לידה ויש לנשים הרבה תאמינו לי!
אישה:אם תשאל אישה מה היא רוצה מעצמה היא תיצחק כי היא לא יודעת בדיוק מה.אבל אם טיפה תן לה כיוון היא תסכים איתך ומפה אפשר להסיק שנשים לא משגועות צריך להבין שאתה הגבר וכך אותה אתה אלפא אתה זה שמוביל!
יופי:אתה לא צריך להיות חתיך עולם אתה צריך להראות לאישה שאכפת לך מעצמך!(סדר טיפה /גילוח /ריח נעים/לבוש נחמד /)כמו שאתה רוצה שאישה תהיא לידך!)
ביטחון:רוב הגברים מוצגים בלי ביטחון בעיני אישה כיי וואלה גבר רואה אישה רואה סקס וכאשר הגישה שלו כזאת הוא חוסם את עצמו אין מה להגיד חוץ משטיות ולנסות להרשים וכלם יודעים נשים לא טיפשות הם רק משחקות את עצמם!)עכשיו 
עם תכניס לעצמך לראש טוב טוב שאיזה כיף זה אישה יש בא חום ביטחון אהבה כיף שלווה שחושבים על זה היא עולם שלם!(אני תמיד מדמיין שאני שוכב לצידה ורואה סאט ווכה אני לא מתבייש וניפתח אחלה נושא שיחה שבעולם!מקווה שעזרתי בהצלחה!!!


מה דעתך על מה נשים רוצות! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמה נשים רוצות