הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
סטודיו-למיתוג

כל השירותים שמספק סטודיו למיתוג


מי שתורם רבות לתהליך המיתוג הוא סטודיו איכותי, וזאת בדרכים הבאות:
כולנו יודעים עד כמה חשוב המיתוג לכל עסק כמעט. במרבית תחומי הפעילות ישנה תחרות קשה מאוד בין שחקנים רבים, גדולים וקטנים, ובנוסף מתאפיינת המציאות בימינו בתזזיתיות גבוהה – ורק מי שמצליח לשדר לציבור הרחב ובפרט לקהל לקוחותיו את הערכים הנכונים יצליח לשרוד ולשגשג לאורך זמן.
מי שתורם רבות לתהליך המיתוג הוא סטודיו איכותי, וזאת בדרכים הבאות:

לוגו לעסק

אחד השירותים הבסיסיים שמספק סטודיו למיתוג הוא לוגו.
השירות ניתן גם לעסקים שכבר יש להם לוגו אבל הוא לא אפקטיבי מספיק או שהוא כבר לא מתאים למצב העכשווי של העסק לאחר שהתרחשו בו שינויים משמעותיים, וגם לעסקים שעדיין לא הצטיידו בסמליל החשוב.
העקרונות שמנחים את אנשי הסטודיו שמופקדים על המיתוג במהלך יצירת הלוגו הם שמירה על פשטות (מחקרים רבים הוכיחו באופן חד משמעי שפשטות תורמת לזכירות של הלוגו), שאיפה לעל-זמניות (ולא היצמדות לטרנד עכשווי שבעוד שנתיים ייראה מוזר) וגמישות – כלומר לוגו שנראה מעולה בכל גודל, על כל רקע, גם בצבע וגם בשחור לבן וכו'.
זהו כמובן אתגר מורכב שיתבצע באופן מושלם רק בסטודיו מומחה למיתוג.

שפה ויזואלית לאתר

בכל סטודיו למיתוג שמכבד את עצמו הצטבר ידע רחב היקף לגבי עיצוב אתרים כך שהם יעבירו לגולשים את המסרים הרצויים עוד לפני שהם יעברו על התוכן בכל עמוד.
לשפה הוויזואלית שמאפיינת את האתר חשיבות עצומה מבחינת חוויית המשתמש של כל גולש וכל גולשת, וחלק מהותי ביצירת הבידול המתבקש מהמתחרים.
בין השאר כוללת השפה הוויזואלית, שכמובן חייבת לשמור על הרמוניה נכונה עם הערכים שמאפיינים את העסק, ושניתן להשתמש בה גם בנכסים דיגיטליים אחרים (עמוד הפייסבוק, ניוזלטרים, אינסטגרם וכו'), התייחסות לגוונים הדומיננטיים, סוגי הפונטים, אופי התמונות שמשובצות בכל מקום ועוד.
חשוב להקפיד שגיבוש הקונספט על-ידי סטודיו מומחה למיתוג מתבצע בשיתוף פעולה עם הלקוח.


אופציות נוספות של סטודיו למיתוג

סטודיו למיתוג תורם גם לעיצוב המוצרים והאריזות שלהם. בנוסף מוקדשת תשומת לב במסגרת תהליך המיתוג גם לפרטים קטנים ולפריטים כמו נייר מכתבים אם ישנו, עמדת הקבלה במשרד, כרטיסי הביקור (הפיזיים והדיגיטליים) ועוד.



מה דעתך על כל השירותים שמספק סטודיו למיתוג ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה