הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
סיגריה_אלקטרונית_וקומבינה_ישראלית

סיגריה אלקטרונית וקומבינה ישראלית


בימים אלו כמעט אף אחד לא חושש לקנות מוצרים דרך האינטרנט גם בארץ וגם בחו"ל. כמובן כל אחד יחליט בעצמו מה יותר מתאים- לחסוך בעלויות ולקנות בחו"ל אך באותו זמן להסתפק בזמן הספקה ארוך ובאי וודאות על רמת איכות של המוצר או לרכוש בארץ ואומנם לשלם יותר, אך לפחות לקבל מוצר מהר ובמידת הצורך להחליפו בקלות במידה והגיע פגום.
לאחרונה יצא טרנד חדש. וגיליתי אותו ממש במקרה. כצרכן כבד של סיגריה אלקטרונית ניסיתי לרכוש חלקי חילוף  באחד האתרי אינטרנט ישראלים שמצאתי דרך גוגל. חלק אחד הגיע אחרי 20 יום וחלק שני אחרי 25 יום.
מסין.
מתברר כי החלקים  כלל לא נמצאים בארץ. ז"א אתה נכנס לאתר ישראלי, רוכש חלק, משלם יותר בכוונה לקבלו מהר ולאחר מכן בעל האתר רוכש עבורך את החלק הזה באחד האתרים סינים כמו דיל אקסטרים. רושם את כתובך והחבילה מגיע מסין אחרי כמה שבועות. קומבינה ישראלית- למכור אויר.
אני מכיר את דיל אקסטרים. אם הייתי רוצה לרכוש שם הייתי עושה את זה.
למה לי לשלם למישהו בשביל זה?
אני מבין אם החלקים היו בארץ. מכס מע"מ הובלה, רווח.... כל זה מעלה את המחיר. 
אבל ככה? ובשום מקום באתר לא כתוב שהחלקים באים ישירות מסין. 
מכיוון שהסיגריה האלקטרונית היא הטרנד החדש עקב עליה במחירי סיגריות (ובהחלט אלטרנטיבה מצויינת), צצו מלא חבר'ה ש"מייבאים" אותם מחו"ל. חבר'ה אלו מוכרים אותם דרך אתרי קופונים בהנחות מטורפות וזה כביכול מצויין אך באמת אנחנו קונים אויר.
70% מחברה,האלו לא מחזיקים מלאי.
אז תבדקו טוב טוב ממי אתם רוכשים את המוצר.

איך אפשר לדעת אם המוצר בארץ:
-התשלום דרך חברת סליקה ישראלית ולא רק פייפל. בדף תשלום רואים את שם החברה המפעילה את האתר(ברוב המקרים זה שם שונה משם האתר אבל זה בסדר).
- בכתובת האתר כתוב HTTPS ולא HTTP (סליקה בטוחה)
-באתר אינטרנט ישנו דף יצירת קשר עם מספר טלפון נייח עדיף נייח- בזק הוט או 072 שבו עונים בשעות עבודה נורמטיביות.
 תתקשרו ותבדקו האם מוצר קיים במלאי או ש"אמור להגיע מחר".
-בעת רכישה שימו לב שקיימת אופציה לאיסוף עצמי.
- במידה וכבר רכשתם  והמוצר נשלח אליכם - תבקשו מספר בדיקה של דואר. בסוף המספר יש שני אותיות . IL אומר שהדואר נשלח מישראל. ניתן לבדוק באתר של דואר ישראל איפה נמצאת החבילה.
- אם המוצר בכל זאת נשלח מחו"ל ויש במשלוח מטען חשמלי סביר להניח כי החבילה תוחזר חזרה לסין. כי אסור להכניס מטענים לארץ. מטען חייב להיות מישראל (או מאושר ע"י מכון התקנים).
- איכות המוצר אחד הדברים החשובים. סיגריה אלקטרונית יכולה לנזול. לכן חשוב שהספק הישראלי יתחייב בפנכם להחליף את החלק הפגום. את הנזילה מגלים כבר ביום הראשון. במוצר כזה זה או שכן או שלא. בדגמים חדשים בדרך כלל לא.
-מחיר מציאה. קמצן משלם פעמיים. מצאתם דיל שני סיגריות ב 150 ש"ח? תבדקו טוב טוב מה מוכרים לכם. אף עסק עם הוצאות מע"מ מס הכנסה מכס הובלה וכו, לא יצליח לעמוד במחיר כזה. בטוח קומבינה.

כל זה נכתב לא בכוונה להכפיש את שמם טוב של ייבואני סיגריות אלקטרוניות. תודה לכם על המוצר הנפלא הזה. 
פשוט תיזהרו מחאפרים.




מה דעתך על סיגריה אלקטרונית וקומבינה ישראלית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ירון ב 07/09/2012 21:58ואללה תודה- מעניין מאודתגובה לתגובה

ידוע כסיגריה אלקטרונית