הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עבירות_מין

סלב? זהירות, אתה בסכנה!!!!!!!!


בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר מידי סלבים למיניהם שמואשמים בכל מיני עברות כגון העלמת מס, שוחד ובעיקר עבירות מין. הפכנו להיות מפלצות תקשורת שניזונים בעיקר ממה ששומעים, אבל האם למישהו באמת אכפת מה קורה לאנשים האומללים האלה כאשר החרב מונחת על צווארם? ומה קורה כאשר הם יוצאים זכאים מכל העניין?
לפני מספר חודשים פורסם בכלי התקשורת על זמר מפורסם שביצע עבירות מין בקטינות, חגג איתן באורגיות, עשה איתן סמים ומה לא. כלללל מה שהיה אפשר להפיל עליו, הפילו, לאחר זמן קצר פורסם שמו של הזמר בכל רחבי תבל,  עם ישראל היקר   החל להשפיל, ללכלך, לגדף  ולנבל את הפה, צחקו עליו ברשתות החברתיות ומה לא (כמובן שהיו לו  לאותו גם תומכיו הקבועים שלרגע לא פיקפקו בו והלכו איתו לאורך כל הדרך), בסופו של דבר לאחר חקירות מתישות ומעייפות הסתבר שהזמר יצא נקי וזכאי מכל הסיפור, אך בכל התקופה הקשה הזו ירדו לו הרווחים משמעותית, ביטלו לו את תוכנית הטלוויזיה הקבועה שלו שהייתה אמורה לעלות לעוד עונה מצליחה,ביטלו לו הופעות בארץ ואפילו הופעה בחו"ל ביטלו לו, גם אחרי שהוא חזר לארץ מחופשה ומנוחה, לא הרפו ממנו ואמרו שהוא העלים דברים מהמכס, היה אפילו דייל שדיווח שאייל גולן (שמו של הזמר למי שעדיין לא קלט)רצה לשבת במחלקה ראשונה בלי לשלם ועשה מזה בלאגן, אז סליחה מר דייל חמוד, אייל גולן יכול לקנות מטוס פרטי ועוד יישאר לו עודף לטיפ בשבילך, ממש לא נראה לי שבשביל עוד כמה גרושים במחלקה הראשונה הוא יעשה בלאגן, תנסה משהו יותר אמין פעם הבאה. כיום אייל גולן משקם את הקריירה שלו מחדש אבל אני מאמינה שלמצב הנפשי שהוא היה שרוי בו ייקח הרבה יותר זמן להתאזן.
טוב, נגמרה פרשה אחת החלה פרשה אחרת, פרשת ירון ברלד מארץ נהדרת, כמו שזה נראה נכון לעכשיו זה עוד סיפור עצוב של מישהי בת 17 שכנראה היה לה ממש משעמם בחיים והחליטה להרוס לבן אדם את החיים ועוד אולי אפילו לקבל פיצוי כספי, הסיפור כמו שהוא מסופר בתקשורת הצהובה שלנו  מתחיל בבחורה בת 17 (מפרשת אייל גולן אנו מבינים שמגיל 17 היא כבר לא קטינה) שיום אחד קמה בבוקר והחליטה ללכת להתלונן על מר ברלד במשטרה על זה שהוא נגע בה, היא גם סיפרה שהוא היה קונה לה בגדים, ועוד כל מיני מוצרים יקרים, מתוקה את כבר בת 17 ומה שעשית הוא ניצול ואת יודעת את זה, את יודעת שאף אחד במדינה הזו הוא לא צדיק יסוד עולם שיבוא סתם לבחורה וברוב טובו ייקנה לה דברים כי ככה בא לו, זה היה צריך להדליק לך נורה אדומה, היית צריכה לגשת לדבר איתו ולהגיד לו שזה לא מתאים לך לאן שהוא חותר, להחזיר לו את מה שהוא קנה לך ובזה היה מסתיים העניין, אבל את במקום זאת נהנית מהמתנות שקיבלת וברגע שנמאס לך הלכת להתלונן, הראית הודעות שהוא שלח לך, אז נכון שהיה בהם מסרים ומילים בוטות אך חברים שלו התראיינו וסיפרו שזה האופי שלו, ככה הוא מתבטא וגם להם הוא שולח הודעות בוטות, רק שהם יודעים לקחת את זה לצד של ההומור (כן, לדעתך הוא איש הומוריסטי) אגב גם את ההודעות היית יכולה להפסיק אם רק היית מבקשת ממנו יפה ואני בכלל לא מדברת על זה שמסתבר שסחטת אותו, בחורה בת 17, איזה אומץ לסחוט בן אדם, לדעתי יש לך עתיד בשוק האפור,  מן הסתם אחרייך הגיעה עוד אישה שרצתה לקבל נתח מהסיפור שסיפרה שלפני 17 שנים(!!!!!!) ירון הטריד אותה בצבא, וואלה? מישהו צריך לעורר אותה, חוק התיישנות נגמר אחרי שבע שנים, חוץ מזה שהיא כבר התלוננה עליו בצבא, מה היא רוצה עכשיו? אתן יודעות באיזה מצב נפשי קשה הוא נמצא עכשיו? קרובים שלו דואגים לו ומפחדים שהוא ייפגע בעצמו, הייתן רוצות לקחת על המצפון שלכן שבן אדם סיים את חייו בגללכן? הוא מחוסר עבודה עכשיו, מחוסר חיים, שבור.
יש כל כך הרבה סיפורים זה רק מהמעט שהיה באפשרותי להביא לכם פה, רק עוד דבר קטן שמקומם אותי ואני חייבת לפרוק פה: אורלי וגיא, צמד חמד, אין לכם על מה לעשות כתבות? אז אתם נופלים על הרב אורי זהר ועל מה שהיה בסרט "מציצים"? זה סרט שיצא כשעוד הייתם בחיתולים ואכלתם מטרנה, רדו מהבן אדם, לעזאזל!!!!!!!!!! הוא איש תורה עכשיו, חזר בתשובה ועברו כבר יותר מעשרים שנה. באמת, איך התקשורת מחפשת ללכלך על אנשים ואף לנבור בעבר הרחוק כדי להביא בשר טרי לתעשייה. 

חברים אני יודעת שבוודאי חלק לא קטן מכם מתקומם על דעותיי עכשיו, אני רק רוצה שתדעו שאני בעד לתת עונש מירבי לכל עברייני המין למניהם, אבל בבקשה, תבינו, אסור להכפיש אנשים ולהאשים אותם עד שהאמת תצא לאור, אם באמת ירון ברלד עשה את כל המיוחס לו אז לדעתי הוא צריך להענש בכל החומרה אך עד שלא ייתברר מה היה שם בבקשה תמתינו בסבלנות למה שייקבע. עוד חשוב לי לציין שאני ממש לא רואה ארץ נהדרת ועד שלא הסבירו לי שירון משתתף שם לא ידעתי אפילו מיהו ואני אפילו לא ממעריציו הנלהבים של אייל גולן, אני פשוט סתם בחורה פשוטה שמסתכלת מהצד ומביעה את דעותיי.
שיהיה לכולנו המשך יום נפלאאא.
 


מה דעתך על סלב? זהירות, אתה בסכנה!!!!!!!! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה