הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עגלת_תינוק

כיצד לבחור עגלת תינוק?


קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם לפני שקונים את עגלה לתינוק, הנוחות שלו חשוב, השימוש של ההורים בעגלה לא פחות.

 
אחת הקניות המשמעותיות לקראת בואו של התינוק לעולם היא העגלה. עוד לא המציאו עגלה שתהיה מושלמת. כל זוג הורים טריים או כאלה שבדרך רץ בין חנויות לבצע סקר שוק למצוא את העגלה האולטימטיבית עבורו. מבחר העגלות הוא אינסופי ולא כל עגלה מתאימה לכל אחד.
האלכימאית ממליצה על קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם לפני שקונים את עגלה לתינוק, הנוחות שלו חשוב, השימוש של ההורים בעגלה לא פחות.
 
איזה קריטריונים חשוב לבדוק כשקונים עגלה?
 
משקל  - חשוב לשים לב למשקל העגלה, עגלה ששוקלת מעל 10 קילו יתכן ולא יהיה כל כך קל לקפל ולהכניס לרכב כל פעם. 
 
צבע העגלה - ורוד לבנות, כחול לבנים? לא בהכרח. שימו לב שצבע העגלה אינו בהיר מידי, לעגלות יש נטייה לספוג כתמים עם הזמן ולא תמיד קל להוריד אותם,ניסיתם פעם להוריד את הכיסוי של העגלה כדי לכבס אותה? מדובר בעסק לא פשוט. רוב החברות משווקות עגלות בצבעים שמתאימים גם לבנות ירוק/כתום/אדום הם הצבעים הפופולריים ביותר.
 
אופן קיפול - מקפלים ביד אחת? שתי ידיים? כמה כוח צריך להפעיל? כדאי לבדוק טרם הקניה שהעגלה נכנסת לכם לאוטו, גלגלים גדולים מידי, שילדה גדולה מידי עלולים לא להיכנס לכל רכב סטנדרטי. חשוב לשים לב שהטיולון אמבטיה תופסים גם הם מקום רב בתא המטען ברכב. העדיפות היא לעגלה שמתקפלת כולה בלי צורך לפרק לחלקים לפני שמקפלים ומכניסים לתא המטען.
 
אחריות - חשוב חשוב חשוב! לעגלות כמו מכוניות יש נטייה לבלאי וחשוב לשים לב שהעגלה מגיעה עם אחריות, לעולם לא תדעו איזה פנצ'ר עלול לקרות לעגלה.
 
עגלה עם שתי ידיות או ידית אחת? מניסיון עגלה עם ידית אחת היא נוחה יותר, לדוגמה, לדבר בנייד במהלך הטיול קל יותר לשלוט בעגלה ביד אחת אם מדובר בידית אחת מאשר שתי ידיות אשר מחייבת אחיזה של שתי הידיים על העגלה.
 
תנאי שטח - כדאי לקחת בחשבון מה אופן השימוש הצפוי בעגלה, האם אתם יוצאים לטייל הרבה בשטח או בעיקר בקניונים? עגלות שיוצאים איתם יותר לטיול בפארקים כדאי לשקול גלגלים גדולים יותר.
 
מתאמים לסלקל - ישנן עגלות שניתן לרכוש איתן סלקל תואם שמתלבש על העגלה, מדובר בעניין מאוד נוח בייחוד לחודש-חודשיים הראשונים כאשר התינוק עוד קטן ולא רוצים להעיר אותו כשמוציאים אותו מהרכב. לטווח הרחוק ההלבשה של הסלקל הוא עניין לא שימושי. עניין של נוחות.

גובה העגלה - להורים גבוהים במיוחד, כדאי לשקול לרכוש עגלה עם ידית מתכוונת, לא נוח "לשבור את הגב" עם עגלה נמוכה.

ילד שני - שוקלים להעביר את העגלה לילדכם השני שיגיע בהמשך? כדאי לבדוק אם ניתן יהיה להרכיב על העגלה טרמפיסט.

הוראות שימוש - כדאי לבקש הדרכה בחנות בעת הרכישה כיצד משתמשים בעגלה, כיצד לכוון את גובה העגלה, להעביר למצב שכיבה וישיבה, כיצד להחליף מאמבטיה לטיולון וכמובן כיצד מקפלים. רצוי לנסות את כל אלה בעצמכם לפני הקניה.
 
כמו כן, לא מעט הורים קונים בסופו של דבר עגלה נוספת "פשוטה" יותר מהעגלה הראשונה אחרי שהעגלה הראשונה לא מתאימה להם מסיבות של גודל/משקל ועוד.
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על כיצד לבחור עגלת תינוק? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 25/12/2014 17:02 ( הפרופיל שלי ) אחלה מדריך לקניית עגלת ילדים. בתור אחד שקנה כזו לאחרונה, אני ממליץ בחום רב על חברת סטוקי, זו עגלה ברמה או שתיים מעל כל שאר העגלותתגובה לתגובה

ידוע ככיצד לקנות עגלה,מה חשוב לקחת בחשבון כשקונים עגלה לתינוק,עגלה לתינוק,ציוד לתינוק,רשימת ציוד לתינוק