הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עוגת_שוקולד_שמצליחה_תמיד_,והילדים_תמיד_רוצים_עוד

עוגת שוקולד שמצליחה תמיד ,והילדים תמיד רוצים עוד


מי מאתנו עוד לא הכינה עוגת שוקולד מ"שוקולית", חברת "עלית",הוציאה לאחרונה "שוקולית" המיועדת לאפיה בלבד. האבקה מכילה תוספת של 30% קקאו,ולכן העוגה כעת גם יותר טעימה וגם קלה במיוחד להכנה.
עד לפני שלושה שבועות ,הכנתי את עוגת קרם הווניל שבעלי לא וויתר עליה,אבל הילדים אכלו מנה אחת וזהו(אל תתטעו לא נשאר אף פירור),בוקר אחד אימי התקשרה אלי ואמרה קניתי בשבילך ערכת הכנה לעוגת שוקולד,במחשבתי כבר דימיינתי ערכה המורכבת  מכמה מוצרים שבערבוב פשוט יהפכו לעוגה כמו בתמונות .אימי  הוסיפה, קודם את תכיני את העוגה, ואם היא תצליח אז גם אני אכין. ברור, שקיבלתי על עצמי את התפקיד, מה כבר יכול להיות רע בעוגת שוקולד,אה.
לאחר כמה ימים הגיעה הערכה ,הערכה הזו הייתה למעשה אבקת שוקולית , לא הבנתי מה החידוש ,הרי מי לא מכיר את האבקה הנוסטלגית , במבט מקרוב הבנתי ,שזו לא אותה אבקת שוקולית הנושנה , חברת עלית שהבינה את הפוטנציאל הגדול הגלום באבקה הוציאה לאחרונה אבקת המיועדת לאפיה בלבד, האבקה מכילה תוספת של 30% קקאו והתוצאה נפלאה.הכנתי את העוגה ביום רביעי ולשבת נשאר רק לקידוש והילדים הזמינו עוד עוגה ליום ראשון אבל מבחינתי זאת עוגת השבת שלי.על הקופסא תוכלו למצא את המתכון לעוגת השוקלד שבאמת יוצאת כמו בתמונה,ודרך אגב, גם אמי מכינה את העוגה לכבוד שבת.
ועכשיו היישר למתכון המנצח.

עוגת שוקולית:

חומרים לעוגה:
1 כוס קמח תופח
1 כוס שוקולית לאפיה
1 כוס סוכר
1 כוס שמן
4 ביצים
1/2 מיכל שמנת מתוקה/צמחית

חומרים לציפוי:
1/2 מיכל שמנת מתוקה/צמחית
100 גרם שוקולד מריר עלית (או כל שוקולד מריר אחר )

אופן ההכנה:

לחמם תנור לחום בינוני(180 מעלות). לשמן תבנית אפיה עגולה(מספר 26) או תבנית מלבנית. לערבב היטב בקערה את כל החומרים לעוגה עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה.
לצקת את התערובת לתבנית המשומנת ולאפות כ-30 דקות. בסיום אפיית העוגה להכין את הציפוי.להכנת הציפוי יש להמיס את חומרי הציפוי בסיר קטן על אש נמוכה תוך כדי ערבוב עד קבלת קרם סמיך וחלק.אני מכירה את הקרם בקערה מעל סיר עם מים רותחים( על בן מארי) לצקת את הקרם המוכן על העוגה.
המחמאות בדרך!!! בתאבון.


מה דעתך על עוגת שוקולד שמצליחה תמיד ,והילדים תמיד רוצים עוד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעוגה,שוקולד,מצליחה,טעימה,ילדים אוהבים,שוקולית,קלה להכנה,מהירה,עוגת שוקולד,