הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עסקים

עסקים


כסף הוא מקור כול תנועת החיים שלנו. אנו מוגדרים על פי הכנסתנו ולפי זה גם ההוצאות.
החברה מחולקת לפי מעמד חברתי, רף מסויים שעל פיו נמדד כול אדם. כמה כסף נכנס לכיס בסיום החודש.
מעגל סגור שמחולק לכול אדם עוד מברשית דרכו. בדרך כלל ילדים הגדלים בבית הפועל הרגים ממשיכים בדרכם של ההורים דרך המפעלים משמרות חגים לילות של עבודת פרך בשביל שכר מינימום שאם העבודה הקשה יעלה מעט ליותר כך אפשר היה לקנות לילדים כמעט כול מה שהם מבקשים כמובן במסגרת הרף לשלם חובות שמשום מה תמיד גדלים אם כול חודש לקנות מוצרי מזון וגם לפנק מעט את עצמכם כשפעם בכמה שנים יוצאים לחופשה שכמובן התענוג הכי גדול מקבלים הילדים כי אתה תשב ותספור את השקלים שמתרוקנים מהכיס.
וכמובן יש את הצד השני של אנשי עסקים אדונים לעצמם בכיבולת של הכנסה שעולה מעל לכול דימיון של האדם הרגיל הילדים של אותה משפחה כמובן יותר נותים לכיוון של השקעות ניהוליות עסקים פזורים וספירת ההון המצטבר.
כשכול החופשות המתוכננות מחלקה ראשונה, יש הבדל ?
זה לא שאתם גרועים יותר והם טובים, זה פשוט שהם מעזים לקחת פרוסה שמנה יותר.
אז תגידו בסדר נו מה גם אנחנו היינו יכולים אם היה לנו ממון כמו שיש להם.... זה לא בעיה ואולי אתם צודקים אבל חישבו על זה לרגע גם להם לא היה כזה ממון בתחילת הדרך הם צברו אותו, אתם לא חייבים להיות רוצילד בכדאי לגרוף סכום מכובד לשם התחלה גם אתם המעמד הפשוט מסוגל לשבור את המעגל ולהתרחב. אתם לא חייבים לאכול משמרות כדאי להגיע למשכורת מעט מעל למינימום. יכולות להיות המון סיבות של למה לא אבל יש יותר הרבה סיבות של למה כן.
רוצים פוש יותר מומרץ? לראות איך גם אתם יכולים לעזוב את מעגל המשמרות ולחיות כמו אדם לבן?
כנסו לכאן http://muza.start-up.co.il/   בלינק הזה תוכלו לקבל מידע כיצד אתם יכולים להקים עסק ללא הון התחלתי. נישמע מופרך?
כול אחד היה חושב כך שהרי אין דבר כזה עסק בלי השקע ואיך? כמה? למה? תוכלו לומר עוד הרבה פעמים אבל בריאלי?? זה אפשרי בכול מובן המילה הסוד הגדול של כול ביזנס מן התחיל או מתחיל מנקודה אחת שצוברת נקודות נוספות בדרך.
אז.... אם אתם רוצים לצאת מאותו מעגל כסמים שסוחף אחריו גם את הקרובים שלכם להיפטר מאותה סתיגמה של השתייחות למעגל מסויים הכתבה בישבילכם.
בתור התחלה לא צריך ללכת רחוק אפשר פשוט ללחוץ על הלינק והשאר.... השמיים הם הגבול.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על עסקים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאייך להקים עסק ללא הון התחלתי.