הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פטנט

פטנט איך אפשר להבריא תוך יום אחד מברונכיט?


אתם בטח מכירים את התופעה הזו: שיום אחד קמים בבוקר מקוררים מנוזלים משתעלים נורא ואפילו נחנקים משיעול ואתם רק רוצים קצת אויר לנשום כמו בן אדם ולחזור לעצמיכם ומהר אז המאמר הזה בדיוק בשבילכם
איך אפשר להבריא תוך יום אחד  מברונכיט?
אתם בטח מכירים את התופעה הזו שיום אחד קמים בבוקר מקוררים מנוזלים משתעלים נורא  ואפילו  נחנקים משיעול   ואתם רק רוצים אויר לנשום  כמו בן אדם  אז הנה פטנט  שעובד מניסיון בדוק ומנוסה.
קוטפים עלים מעץ אקליפטוס ומרתיחים  עם קצת מיים שיצא תמצית טובה ואז לשים בתוך  הכוסית של מכשיר האינהלציה  ומדליקים את המכשיר ושואפים  15-20 דקות ולחזור על זה  כל שעה וחצי בערך  ואתם תתחילו להרגיש  הטבה .
בעלי והבן  שלי בן 7 היו חולים נורא בעלי  לא רצה לעשות עם המכשיר  והלך לרופא שצייד אותו באנטיביוטיקה חזקה  מאוד ועוד שלל כדורים וספרי לאף וב7 ימי מחלה ועד שהבריא לגמרי לקח בערך 3 שבועות .לעומת זה הבן שלי גם היה חולה מאוד אפילו לא לקחתי אותו לרופא ,נתתי אקמולי להורדת חום  וועשיתי לו את תמצית האקליפטוס ונתתי לו לשאוף כל בערך שעתיים ותוך יום אחד הוא  פשוט חזר לעצמו ויכל לנשום בלי  להחנק ולהקיא  מרוב שיעול  .הקדוש ברוך הוא ברא לכל מחלה גם את התרופה שלה בטבע ופשוט צריך לחפש,  ברוך השם שעזר לי למצוא את הדבר הנכון. זה מצויין גם לילדים.  בתינוקות ממש קטנים לא ניסיתי כי גיליתי את זה מאוחר מדי שהילדים שלי כבר גדלו אבל אני לא חושבת שיש עם זה בעיה כי זה טיבעי וזה לא חזק כמו השמן אקליפטוס שהוא טוב רק למכשיר אדים בלבד!!! שיהיה רפואה שלימה.


מה דעתך על פטנט איך אפשר להבריא תוך יום אחד מברונכיט? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפטנט להבריא עם אקליפטוס