הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פרוייקט_מסלול_עונה_13_פרק_10

פרוייקט מסלול עונה 13 פרק 10


בפרק הזה,המעצבים יוצאים לצוד נשים שיעברו מייקאובר. אני,כרגיל,נכנסת לנעליה הגדולה של זו שהיתה ואיננה עוד- הגב' ריברס ז'ל,ממשטרת האופנה.קיראו רק אחרי שצפיתם בפרק...
טיפ לפעם הבאה שאתגר כזה נופל על משתתפי התוכנית: לא ניגשים לאשה בפארק ואומרים לה 'הי,את נראית כמו אחת שצריכה מייקאובר,תצטרפי אלינו?' 

אלא: 'הי,במשימה הפעם,אנחנו תופרים בגד במיוחד עבורך,לפי הטעם שלך,ו- יש לנו מומחי איפור ושיער,מהמובילים בתחום,שבד'כ מתעסקים עם דוגמניות מיקצועיות!'.

אבל בואו ניגש לעיקר- הבגדים!.

צ'אר גיוונה הפעם. לא עוד חתיכות טישו רבות. הפעם- טישו לענקים. שתי חתיכות טישו מידה אקסטרא אקסטרא לארג'. אם אתם מרגישים את האדמה זזה תחתיכם,זה לא רעידת אדמה,זה ענק מתעטש. הציעו לו מהטישו שצ'אר הכינה מבעוד מועד!.

אלכסנדר הצליח להוציא את טים מהנימוסים הרגילים שלו,(ובצדק) ו- הצליח לפשל בענק גם בבגד השני שהכין. שאלה: איך קרה,שאלכסנדר לא למד עדיין: כשייש לך דוגמנית נמוכה יחסית,אל תכניס אותה לנעליים שטוחות. העלה אותה על עקבים,למען השם- אלה רק עשרים או שלושים מטר של צעידה,אני בטוחה שהיא תעמוד(תצעד) בכך!.

היצירה שלו סבלה מפיצול אישיות- בד עבה,גיזרה קיצית. אבל הוא לא היה היחיד שסבל מהבעיה הזו-

התלבושת של קורינה,היתה בלרינה מורדת. החלק התחתון שלה- מעין חצאית ריקוד,(לא לגמרי סימטרית,אבל בואו לא נהיה קטנוניים- ממילא,בריקוד הכל מתנועע ומתבדר ברוח,כך שהחיתוך המדוייק לא ממש בולט לעין)

החלק העליון- הבלרינה מורדת,ועולה על אופנוע! (יש ניגוד חזק מזה?... הילדה הטובה שרוקדת בלט,לעומת המופרעת שרוכבת על אופנועים?...)

אמילי גם היא שאבה השראה מעולם הריקוד,ונינה הגדירה את זה יפה 'אוריגמי פלמנקו'. אגב- אם תהיתם איפה השוונצים המפורסמים המקשטים את שולי שאל הפלמנקו,הם אצל שון,באימרת השימלה השחורה (חסרת האופי) שהכין ללקוחה שלו.




מה דעתך על פרוייקט מסלול עונה 13 פרק 10 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה