הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
צביעת_דירה

צביעת דירה


צביעת בית איך לצבוע , איפה לצבוע , איזה צבעים להשתמש.
צביעת דירה

כל מי שהתנסה בעבר בביצוע עבודות צבע באופן עצמאי או על ידי עבודת צבעי יודע כי מדובר במלאכה פשוטה אמנם, בה נדרשת לא מעט מיומנות. כדי להגיע לתוצאות מושלמות של צביעת בית חשוב להתמצא בטכניקות הצביעה השונות ולדעת להתמודד עם תקלות בלתי צפויות. כמו כן, מי שכבר התעניין בצביעת הדירה מחדש, סביר להניח שגילה את המגוון העצום של טכניקות הצביעה המיוחדות המעניקות לכל חלל פנימי מראה ייחודי וסגנון אומנותי שונה, בהתאם לטעם האישי ולנתונים הטכניים הטבעיים של הבית.

הסגנונות השונים המשולבים במהלך עבודות צבע ייחודיות ואומנתיות בבית הלקוח, יכולים להעניק למתבונן בהן ולדיירי הבית עצמם, איכות חיים עשירה ובעלת עומק, בשל המרקם, הטכניקה, הגוון והשילוב ההרמוני בין אופן צביעת הבית לבין העיצוב הכללי המיושם בבית כולו. לדוגמא, סגנון צביעת דירה בשם סטוקו יעניק לחללים הפנימיים מראה מכובד ויוקרתי, מהודק ובעל רושם עז.

כל אחד מסגנונות צביעת דירה מתאימים לחללים שונים, חלקם עמידים בתנאי חוץ ואילו אחרים מוגבלים לצביעת חללי הבית הפנימיים בלבד. במהלך צביעת דירה בסגנון סטוקו ניתן לשלב דרגות שונות של 'פציעת' הקיר, כך שייראה יותר עתיק ובלבד שייקבל שימוש בקירות פנים, שכן אינו עמיד לתנאים חיצוניים. כמו כן, מאחר והסטוקו הינו סגנון צביעת דירה המעניק מראה של שיש טבעי ומונע הצטברות של כתמים ולכלוכים שונים, הוא מתאים בעיקר לחללי פנים ייצוגיים ולמקומות בהם ישנה תנועה גדולה של אנשים.

סגנון נוסף המשמש בעבודות צבע שונות ומעניק לבית מראה ייחודי הוא ה'מרמרינו' שנחשב לחומר 'נושם' יחסית, ואכן מעניק למראה הקיר חיים ארוכים מחד, ומאידך שומר על טמפרטורה נעימה בתוך החדר לאורך כל השנה, בהיותו סופח ומשחרר לחות אליו ומתוכו באופן טבעי. המרמרינו משולב במהלך עבודות צבע רבות ומאפשר יצירת מראה 'פצוע' לכדי תוצאות שונות: מראה חולי או חלק, אפקט זמש ואפקט של בד קנבס, ועוד. כמו כן, ניתן לשלב בו צורות דקועות ותבליטים שונים מטיח, קריסטלים ונצנצים למיניהם, וליצור עבודות צבע דקורטיביות וייחודיות.

סגנונות נוספים המשולבים במהלך עבודות צבע חדשניות יכולים להיבחר על ידי דיירי הבית בהנחייה מקצועית של צבעי מנוסה, בהתייחס לנתונים הטכניים הקיימים של חללי הפנים בבית. בין הסגנונות הקיימים יוכל צבעי מומחה להציע, למשל, את סגנון הצביעה בשם 'וואש', המיועד לשימוש על קירות שכבר נצבעו בעבר. סגנון צביעת דירה זה מעניק לחללים הפנימיים מימד של עומק ותחושת מרחב, על ידי עידון של הצבע הקיים.

ניתן להבין כי ייעוצו של צבעי מקצועי יכולה לפתוח למבקשים לבצע עבודות צבע בביתם עולם שלם של רעיונות ופתרונות ייחודיים. החידושים האחרונים בתחום צביעת הבית מאפשרים ליצור כמעט כל רעיון העולה בראשכם, ואילו השמיים הם הגבול, כאשר כל שאנו זקוקים לו הוא איש מקצוע איכותי, אמין, מנוסה ומוכשר דיו ליצירת התוצאה המושלמת. כדאי להתרשם ממגוון הסגנונות המוצע באתרי האינטרנט השונים ולהתרשם מההיצע הקיים.



מה דעתך על צביעת דירה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעיצוב הבית