הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
צדקתם

הלואי ש...צדקתם


בשבוע שלפני הבחירות,לא הרשיתי לעצמי לכתוב טור,כדי לא להכנס לויכוחים והבעת עמדה בנושאים פוליטיים.עברו 48 שעות וניתן להתחיל להביע דעות...שמחות...ואכזבות.
מודה אני לפניכם שדעתי אינה שלמה עם בחירתו של ביבי.אני סובר שכשם שבארה"ב ניתן לבחור נשיא רק 2 קדנציות ברציפות,כך צריך לנהוג גם בישראל.אין טעם לבחור ראש ממשלה בפעם הרביעית כיון שאנחנו מכירים אותו ואת מעשיו.הוא לא יכול לשנות את אופיו,ואנו רובו של העם היושב בציון "אוכלים" אותה פעם אחר פעם.                                                                                                                          כיצד ניתן להבין את תושבי הדרום אכול המרורים,שבוחרים שוב בביבי.מה יקרה ביום למחרת הבחירות עם כל המפעלים הנסגרים בפריפריה הדרומית.מי יציל את עובדיהם מרעב.אשר על כן אני סברתי שיש למצוא מחליף לביבי המאכזב.                                                                                                      מדיניות כלכלית שכחלון כינה אותה בבטויים מעליבים.                                                               אינני מבין את כל ההשלכות למדיניות של 2 מדינות ל-2 עמים או מדינה אחת לכל תושביה.מה עדיף.אינני יודע.גם לא כל כך מענין אותי .                                                                                            הגרעין האירני.מוקד הבעיה של ביבי לדורותיו.מדוע לא לצאת בהכרזה ,נסיון להטיל על ישראל פצצה גרעינית,יחסל מיידית את אירן ע"י מכת נגד אדירה.האם באירן מוכנים לקבל מכה שאין להתאושש ממנה במאה השנים הקרובות.כך נושאים העומדים ברומו של עולם פחות מענינים אותי.
אז מדוע לריב עם ארצות הברית ועם אירופה שהופכת לאיסלמית במהירות שלא  תאמן.
אבל נפלה החלטה ע"י תושבי המדינה.ביבי ראוי להנהיג אותנו.ומי אני שאצא נגדה.
עכשיו התחלתי ללמוד את דברי הקבוצות שיהיו חלק מהממשלה.
כחלון אם יהיה באוצר ואם יקבל גיבוי מביבי יעלה את קצבות הזיקנה ,לאוכלוסיה שהגיעה לגיל המנוחה.דרעי מבקש להעלות את שכר המינימום ל-30 ש"ח לשעה.
ביבי טוען שעתה ידאג לכל אזרחי ישראל.צר לי שמעברו אינני מאמין למילה שלו.אבל אתנחם בכחלון ודרעי שעם עזרה מהאופוזיציה יוכלו לשפר את תנאי חיינו.בהורדת המחירים למזון והעלאת השכר.
ישבתי היום עם יהודי בן 74 שאמר לי שאם אכן יעשו את השנויים הכלכלים הנכונים הוא יקבל עוד 1000 ש"ח לחודש שזה עולם ומלואו בשבילו.
אז לך ותהיה חכם.מי עדיף על מי.ואני חשבתי וממשיך לחשוב העיקר לא ביבי.
בכל זאת אני מתפלל ואומר הלוואי ש...צדקתם !!!

 


מה דעתך על הלואי ש...צדקתם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י sd1952
בתאריך: 20/03/2015
שרה דרומי בן 72

39 מאמרים | 105678 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לsd1952
אשמח לקבל תשר שיביע את התודה על ההנאה והתועלת
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!