הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
צימרים_למשפחות_דתיות

צימרים למשפחות דתיות


בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

ישנם הרבה קריטריונים חשובים כאשר ניגשים לחפש צימר למשפחה אך כאשר מדובר במשפחה דתית ישנו סדר עדיפויות שונה. כשמשפחה דתית יוצאת לחופשה היא חושבת על לא מעט דברים בו זמנית,למשל: קירבה לבית כנסת, למקווה טהרה למסעדות כשרות וצימרים גדולים דיים שיכילו באופן הנעים ביותר את כל בני המשפחה המורחבת. כמו כן, חשוב למשפחה דתית לדאוג לכן שגם החדר עצמו יהיה מאובזר על פי צורכיהם או יותר נכון לומר על פי מה שהם מצווים לקיים על פי תורת משה.

אביזרים כמו פלטה מיחם ושעון שבת הם הכרחיים כדי להתארח בכל מקום בשבת. אין אחידות שלמה גם כאשר מדובר על משפחה דתית. ישנן משפחות שירצו להתארח אך ורק במקום בעל צביון דתי ובכך בעצם להבטיח שלא יראו מכוניות נוסעות בשבת או כל חילול שבת הנעשה בפרהסיה. לעומת זאת ישנן משפחות דתיות שלהם פחות משנה אם הצימר שאליו ילכו יהיה בתוך יישוב דתי או חילוני כל עוד לא יהיה דבר מה בוטה במיוחד שיכול לפגוע בכבודם ובכבוד השבת. משפחות אלו מחפשות יותר את השקט האולטימטיבי ולהחליף אוירה עם המוכר להם מהבית. בכל מקרה המשותף לשני סוגי המשפחות הללו הוא שלשתיהן חשובה השבת ואינם יסבלו גורם שיכול להפריע לאורח חייהם בצורה קיצונות ולא מקובלת עליהם. צימרים למשפחות דתיות הינם צימרים שיכולים להכיל משפחות גדולות ברווח ובנוחות מירבית.

כמו כן, צימר חייב להכיל מיטת תינוק ומקום נוח לתינוק ולילד. בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון, המודרניות והאסטטיקה שיש בצימר אותו הוא רוצה לשכור. הציבור הדתי מתנהל בהרבה תחומים כמו שבט גדול המכיר אחד את השני על ידי ומעביר מידע אחד לשני וכך צימר טוב שמבקריו היו מרוצים מהשהות בו הולך ומתפרסם אצל עוד ועוד משפחות דתיות. צימרים לדתיים מקבל עם השנים מקום של חשיבות, והנושא מדובר ומקובל בכל גווני ציבור זה. בואו גם אתם לחוות משהו שהוא מעין עולם הבא

 



מה דעתך על צימרים למשפחות דתיות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת kabesaka ב 15/09/2013 22:53 ( הפרופיל שלי ) אהבתי
תגובה לתגובה