הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קישוטים_לסוכה

קישוטים לסוכה


הכנת קישוטים מרהיבים עם הילדים- תעסוקה מדהימה ותוצאות יפות.

בס"ד

קישוטים לסוכה!

חג הסוכות הוא חג של יצירות והילדים אוהבים ליצור דברים חדשים ומקוריים משלהם. הילדים שלי לדוגמא, מצאו בארגז המשחקים שלהם שרשרת פרחים, ביקשו גליל של נייר כסף גדול שעמד להגמר. הם צבעו אותו בגואש, הדביקו נצנצים ומדבקות ואח"כ הדקו אליו פרחים ססגוניים ולקצה הגליל חיברו סרט מתנות לתלייה. יצאה תוצאה מדהימה והכי חשוב היתה עבודת צוות נהדרת ונוצר חיבור טוב יותר בין 3 ילדיי. הדבר שהוביל לכך הוא: שלא נתתי להם את כל החומרים אלא הם השיגו בעצמם תוך השגחה שלי וסיוע במתן הסכמה לחופשיות בחיפוש אחר חומרי היצירה.

תוך כדי יצירה, עלה לביתי הבכורה עוד רעיון ליצור מובייל עם קשיות ופרחים ואכן יצא מדהים והיא התלהבה שהיא יצרה משהו חדש. הקטנים יותר נהנו בעיקר מהכנת שרשראות פשוטות מניירות צבעוניים וזוהרים, הכנת ציורים ומגזרות נייר.

 נכנסתי לאתר של קסם היצירה וגיליתי עוד הרבה רעיונות מדהימים וקלים להכנה- שווה להציץ:
http://www.kesemshops.com/

כמו-כן, באתר של הגננות ובאתר של משרד החינוך יש רעיונות וציורים מיוחדים שניתן להדפיס ולתת לילדים לצבוע בימי חול המועד בתוך הסוכה .

תנו לילדים ליצור ולהפעיל את פרי דמיונם ולא רק ע"פ שבלונות של עבודות יצירה. ההתנסות  שלהם חשובה להתפתחותם וכמובן מסייעת להעלאת ביטחונם האישי והדימוי העצמי שלהם. שלא נדבר על ההתחברות לסביבה (מיחזור) ולחברה (שכנים, אחים...).

                                                      שיהיה חג סוכות שמח וקדוש.

אל תשכחו לשנן תמיד: (סגולה להצלחה) 
"השם יתברך הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו יתברך שום כוח בעולם
ובכל העולמות כלל
הכל מלא אחדותו הפשוט
"



מה דעתך על קישוטים לסוכה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה