הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קניות_באינטרנט

קניות באינטרנט,כדאי?


האלכימאית משתפת כיצד הפסיקה לבקר בסופר והתחילה לבצע קניות באינטרנט. על היתרונות וגם על החסרונות.
מאז שהפסקנו לסחוב שישיות מים הביתה והשתדרגנו לתמי 4 היקר והיוקרתי החיים נהיו קלים יותר אבל מסתבר שהחיים יכולים להיות קלים יותר. אמנם, את הסופר אי אפשר להביא אלי הביתה אבל את מגה באינטרנט בהחלט כן. מזה כמה חודשים התחלתי לבצע קניות בהזמנה דרך האינטרנט, לאחר שאת ההזמנה הראשונה לקח לי לבצע חצי שעה והמשלוח הגיע בזמן, הייתי מרוצה מאוד. לא צריך לסחוב שקיות הביתה, לא לסוע לסופר במיוחד לבזבז שעה וחצי על מילוי העגלה ולעמוד זמן רב בתור ולארוז בעצמי, לבזבז שפע שקיות ולחזור הביתה מותשת, לקרוא לבעל שיעזור לסחוב את כל הקניות הביתה ובסוף עוד לגלות ששכחתי לקנות מילקי. עם מגה באינטרנט זה פשוט לא קורה לי. 
 
אז למה באמת כדאי לעשות קניות באינטרנט?
 
  • המחירים של מוצרי החלב, הירקות והעופות הם אותם המחירים זהים למחירים בסופרים הגדולים.
  • לעיתים קרובות גם המבצעים של הרשת נמצאים גם במגה באינטרנט 
  • *עלות המשלוח היא 28 שקלים בלבד שחישוב קל הם הוצאה קטנה מאוד ביחס לזמן שהייתי משקיעה בלסוע לסופר +דלק.
  • ההזמנה השבועית שאני מבצעת לוקחת עשר דקות על השעון. האתר של מגה ידידותי מאוד וזוכר את המוצרים שהזמנתי בהזמנות האחרונות שלי, כך שאני שולפת את רוב המוצרים משם. במידה ושכחתי ואני רוצה להוסיף מוצרים נוספים, למגה באינטרנט יש מוקד שירות לקוחות בשיחת חינם שבו אפשר להוסיף מוצרים להזמנה או להוריד מההזמנה.
  • שירות: עוד לא קרה לי שמשלוח הגיע באיחור. המוצרים תמיד מגיעים ארוזים בקרטונים על פי סוגי המוצרים: מוצרי חלב בנפרד, ירקות בנפרד, מוצרי ניקיון תמיד נארזים בשקית נוספת וכל מה שדורש קירור מגיע עם קרח יבש. בנוסף על כל מוצר שרוכשים ניתן לציין הערה. לדוגמה : לפרוס את הלחם, עגבניות קטנות ועוד'...
כבר כמה פעמים יצא לי לקבל בנוסף למשלוח דוגמיות למוצרים חדשים שמגה שמים לי לגמרי בחינם. פרסומת? כן דוגמיות וקופונים  מעולם לא הזיקו.
  •  אחד היתרונות הגדולים של מגה באינטרנט הוא שאין פיתויים כמעט, אני קונה בדיוק את מה שאני צריכה על פי רשימה קבועה, לא קופצים לי מוצרים מול העיניים, אני לא עושה את הקניות עם הילדים של "אמא תקני לי" "אמא אני רוצה את זה" וכבר חסכתי כסף רב.
 
חסרונות:

לעיתים קורה שחסרים מוצרים בהזמנה,בעיקר עם מוצרים מיוחדים שאין למשל את סוג הפסטה שרציתי "אין פוסילי אבל יש פנה" ועוד כל מיני דוגמאות קטנות, דרך האתר בעת ההרשמה ניתן לבקש שעל כל מוצר שחסר יעדכנו אותי טלפונית אם לקבל את המוצר החליפי שמגה מציעים.
 
לסיכום, כשהמשלוח השבועי של מגה באינטרנט מגיע, חיוך של עקרת בית נואשת על פני, מראה הקרטונים שנערמים אחד על השני ורק מחכים שאפתח אותם כמו הפתעות גדולות ומשמחות.


 
את הביקורים במכולת להשלמת קניות כמעט והפסקתי לבצע, מהיום... הכל באינטרנט, קל יותר, נוח יותר וכנראה שזול יותר.
 
 
 


מה דעתך על קניות באינטרנט,כדאי? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת 301238028 ב 09/10/2014 07:49 ( הפרופיל שלי ) קניה. חכמה. קניות. לא. צריך. לא. צריק. לקנותתגובה לתגובה

ידוע כמגה באינטרנט
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 23/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1301435 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!