הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קצת_על_האמת

קצת על האמת


אדם כותב סיפור על עצמו כשהוא עדיין ילד,ומספרו לעולם. ובכל שנה מוסיף כמה סיפורים מתובלים בכמה אמיתות ושקרים לבנים ואפורים ,העיקר שהסיפור והוא יראו טוב בעיני השומעים .
כך ממשיך האדם לגדול עם סיפור  שמעט מפרטיו  נכונים וחלק מהם אנו כבר לא זוכרים אם היו  או שבדינו מליבנו , ובכל זאת ממשיכים ומספרים ,עד שהאדם מאמין שהם  הם ,סיפור חייו .
עד שיום אחד הוא קם והוא  רחוק מליבו ומחייו האמיתיים מליוני שנות אור . ואין לו דרך לחזור הביתה . הוא אפילו לא זוכר מיהו .
את עצמו הוא מכיר רק דרך הסיפורים שסיפר לעצמו על עצמו , והשתקף לעצמו במראת חבריו דרך סיפוריו ,ואינו מכיר את ליבו כלל , הוא שומע רק הבהובים קלים של ליבו ,שהקשיב לו רק  לעיתים רחוקות,כשדמעה יורדת על לחיו בסרט ישן , או כשסיפר סיפור טוב לבנו . כששר וניגן שיר מרגש בלילה בחדר החשוך לילדים ,והתיר לעצמו להתרגש . כל כך רחוק הוא מעצמו .
אבל כשביקש לחזור הביתה ,קמו עליו כל השדים כולם ...
מה פתאום לחזור הביתה ??? ולמה עכשיו ? ומי אמר שמישהו מחכה לנו שם בכלל ?הדרך קשה ,ומה יגידו כולם , וכל התירוצים כולם זקפו קומה ועמדו בתור כדי לתרץ ,אחד אחרי השני ,הכול כדי להשאיר אותי בשקר הזה !!!
ואני , בדקה אחת שפויה של שקט באמצע הלילה , חשבתי ,דוקא על דגי הסלמון שמתעקשים לשחות נגד הזרם ,כל הדרך הביתה ,מטילים את ביציהם ביעד, ומתים. ולמה ?כי זהו כל היעוד .להשתיק את הרעש הזה בראש . את הסיפורים והמילים המיותרות ,ולשמוע את תקתוק הלב ...ברעש הגדול...מה הוא בעצם מבקש ? ...לחזור הביתה ..................הביתה!!!


מה דעתך על קצת על האמת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקצת,על,האמת