הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שמאל,_ימין_ומה_שבניהם

שמאל, ימין ומה שבניהם


אינני מבינה למה דעותיהם של השמאל כל כך קיצוניות? למה הם בכלל מניפים את דגלי פלסטין? מה הטענות שלהם?
לא יכולה להבין מאין מגיעות דעותיהם של השמאלנים, מרתיח אותי שבמדינתנו הקטנה יש אנשים שחיים כאן ובכל זאת מפגינים נגד מדינתם. כל העולם רואה שחלק מתושבי ישראל מפגינים נגד מדינתם ומה הם מבינים? שאנחנו, מדינת ישראל ה"רעים" והם ה"טובים"? אחרי שהעם היהודי עבר כל כך הרבה- שואה, מלחמות, פעולות טרור כאלו ואחרות.
אינני מבינה למה דעותיהם של השמאל כל כך קיצוניות? למה הם בכלל מניפים את דגלי פלסטין? מה הטענות שלהם?
 
אנחנו מספקים לעזה מים, מזון, חשמל והם מספקים לנו טילים "על ימין ועל שמאל" כמו שאומרים וכמובן, בלי להבדיל בין ימין לבין שמאל. הם יורים על כולם ללא הבדל דת, גזע, מין או לאום, ילדים, מבוגרים או תינוקות. והעולם שותק.
 
אנחנו ויתרנו להם על שטחים, הבאנו להם את גוש קטיף כדי לנסות להגיע להסדר אתם, לקבל קצת שקט מהם אבל להם היו תכניות אחרות, הם קיבלו את מבוקשם- התקדמו עוד קצת לעבר ישובי ישראל ועכשיו הם לא שולחים רקטות רק לעבר ישובי עוטף עזה, שדרות ואשקלון אלא מגיעים לתל אביב, ירושלים ואף לנהריה. והעולם שותק.
 
חלקם חיים בתוכנו, אומנם לא תושבי עזה אך מבצעים פעולות טרור ושואפים להרוג וכמה שיותר. הם זורקים בקבוקי תבערה ואבנים, מבצעים ניסיונות חטיפה, מנסים לעשות פעולות טרור אך התקשורות לא משדרת דברים כאלו, המידע מגיע אך ורק מהאינטרנט. והעולם שותק.
 
הם מפרסמים תמונות זוועתיות, של ילדים פצועים, אנשים הרוגים, תמונות שמעלות רחמים אצל כל בן-אדם שפוי באשר הוא אך מה שרבים לא יודעים הוא שהתמונות נלקחות מהזוועות שקרו בסוריה וחלק מהתמונות מפוברקות. והעולם שותק.
 
מתחילת מבצע 'צוק איתן' הם שלחו אלינו מאות טילים (מעל 850 לפי מיטב ידיעתי) לולא "כיפת ברזל" וביצוע ההוראות של פיקוד העורף היו הרוגים גם בצד שלנו- ללא הבדל דת, גזע מין או לאום. ללא הבדל בין ימין לשמאל. ללא הבדל בין מבוגרים, צעירים וטף. מצידם להרוג וכמה שיותר-יותר טוב. בואו נתאר לרגע שהיה בידם כוח- על כל רקטה שנשלחת לישראל יש, חלילה, הרוג (שזה מה שהם מייחלים לו לפני כל שליחת רקטה) אם היו 850 הרוגים, עדיין העולם היה שותק?
 
השב"כ וצה"ל הצליחו לסכל ניסיונות פיגועים מאז תחילת המבצע, ה'קומנדו הימי' של עזה ניסה לבצע פיגוע טרור גדול. בעבר היו ימים שלא יכולנו לצאת מהבית מרוב פחד ואימה. שהאוטובוס שעליו נעלה לא יתפוצץ, שבקניון שנרצה ללכת אליו לא יהיה מחבל שיתפוצץ לנגד עיננו. והעולם שתק.
 
מדינת ישראל הנה בין המדינות הכי ישרות שיש. אין בכוונתנו להרוג חפים מפשע, יש לנו את השב"כ בין הטובים בעולם והוא בורר את כל המטרות בעזה, בודק האם יש אזרחים חפים מפשע ולפעמים נסוג מהמטרות כדי לא לפגוע במי שלא צריך לפגוע, צה"ל מתריע לפני ההפצצות של מטרות ורק כשהמקום מתפנה הוא מבצע את פעילותו. והעולם עיוור.
 
האמת, אני קצת יכולה להבין את העולם. לערבים יש הסברה מצוינת, הם מראים פצועים והרוגים (שקמים לתחייה לפעמים, הכל מבוים), תמונות מעוררות רחמים (מהטרור בסוריה) ומן הסתם לעולם נצבט הלב, הם מאמינים להם בלי שום היסוס וכמובן שכול העולם בעדם. התקשורת הישראלית מראה רק את הצד הערבי וכמה רע לו, ההסברה שלנו על הפנים אז למה שירחמו גם עלינו? למה שיאמינו בנו?
 
וכעת אפנה לשמאלנים שבנינו, אתם בטוחים שאפשר לעשות אתם שלום? כמה הזדמנויות אפשר לתת להם? לכל מדינה אחרת היה נמאס. נתנו להם שטחים, אנחנו נותנים להם מדי יום מזון שתייה וחשמל, היו ימים שסיפקנו להם גם עבודה. הם בעצמם טוענים שאינם רוצים שלום!
 
איזו מדינה הייתה נותנת לטרוריסטים לגור בתוכה ולבצע חטיפות, הרג ופעולות טרור? למה אנחנו צריכים תמיד לחשוב לפני כל פעולה "מה העולם חושב"? הרי הוא כל הזמן שותק!



מה דעתך על שמאל, ימין ומה שבניהם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת חגיתד ב 01/09/2015 21:12 ( הפרופיל שלי ) מעניינת מאוד. בהחלט אפשר להבין את התסכול.. אבל חבל על העצבים שלך. העולם תמיד שותק! לב רחמן יש רק ליהודים! בשואה העולם שתק ובמלחמות שלנו הם שותקים. כשטוב למישהו הוא אינו יכול להבין את האחר. במדינות אחרות יש הרג בכמויות שאנחנו לא היינו מקבלים. והם שותקים. השמאל הם אנשים שמתחנף לגויים הללו. הם לא מבינים שהם הרבה יותר מיוחדים ואינם צריכם להראות כמו מישהו אחר. אולי בבא היום...תגובה לתגובה