הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
תמיכה_לנפש_דרך_תנועת_הגוף_לאותיות

תמיכה לנפש דרך תנועת הגוף לאותיות


ריפוי גוף ונפש באמצעות צורתן של אותיות הקודש

בס"ד                                                                                                            ג' תמוז תשע"ד

התמיכה לנפש דרך תנועת הגוף באותיות

שמחת האדם  מבוססת על תמיכתו של הגוף בו. הגוף שמעורר את הנפש אל המיוחד שבה. תכונות אופיו של האדם מיושמות בסביבה חברתית שבא הוא פועל ומתעצמות כאשר מתגבר הוא על חסכים רגשיים, כחוויות מודחקות מעברו. עיקרו של תהליך זה הוא שנוי דרך, נגיעה בכאב כחוויה מודעת.  תפקידו של הגוף מכריע, מעצם היותו משמר ומשדרג את אותם הדחקות בתור דפוס רגשי, כזה המנהל את מציאות חיינו. מערכות יחסים מהעבר שעדיין מעצבות את תפיסתנו, שמורות בנו היטב בתוך הגוף. לכן כדי לשחרר עצמנו מהכבלים, או לחיות בביטוי ועשייה מלאה של יעודנו, מוצגת הדרך של קשר חוויתי, מחודש שבין גוף לנפש, קשר המאפשר עבודה עם קשיי העבר וזיכוכם.

ניתן להשיג זאת באמצעות האותיות, שבצורתן ומהותם משמשות גורם משותף, שפועל בשני המישורים, הגשמי בדרך רישומן התנועתי והרוחני כחשיבה מילולית. למשל דפוס שמנע צמיחה אישית באדם, הפריד למעשה את הגוף מהנפש עקב הדחקה של אירוע כואב, לכן, מאפשרת שחזורה המילולי של חוויה זאת, הן במחשבה ובתנועת גופו, לגלות את שעבד מזמן ונגרע מאישיותו.

גופנו על תפקודיו השונים, מוציא רעיונות חדשים מהכוח אל הפועל דרך מציאות החיים, מכאן עלינו להשיג תחילה, מודעות גשמית חדשה להתרחשויות מודחקות של העבר.  השיטה היא אמירה ותנועה בו זמנית של תוכן רגשי על צורתו המיוחדת. תנועת הגוף בצורה זו יכולה למזג, מילים ומשמעותן בדרך האמצע, בדרך האמת כדי להפוך את הקושי להזדמנות ומתנה של עשיה מחודשת, המייחדת את האדם.

אותיות מחשבה תנועה  לפרטים: שי אקשטיין054-5294207

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על תמיכה לנפש דרך תנועת הגוף לאותיות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת davidb ב 01/07/2014 13:56 ( הפרופיל שלי ) מעולה... מאמר תמציתי, מקצועי ומושך... שווה לנסות.תגובה לתגובה

ידוע כתמיכה, לנפש, דרך, תנועת, הגוף, לאותיות
נכתב ע"י shai
בתאריך: 01/07/2014
שי אקשטיין

1 מאמרים | 2522 כניסות
מאמר זה נקרא 2522 פעמים 1 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
61%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!