כל בעל אתר אינטרנט מחפש דרכים מקוריות להביא תנועה איכותית של מבקרים לאתר ולהפוך אותם ללקוחות משלמים!

אספתי עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם רבות בהגדלת התנועה אותה אתם מבקשים עבור העסק:

מילות מפתח:
 מפתח, חשוב שמילות המפתח האלו ימצאו באתר שלכם בכדי שמנועי החיפוש ידעו לקשר את התוכן למילת המפתח. ככל שמנועי החיפוש יפנו אליכם כך תיווצר באתרכם תנועה בחינם.
תוכן שמותאם מראש למילות מפתח מסוימות באתרכם יסייע לכם בהגדלת שיעור המרת המבקרים לקונים באתר שלכם ויגדיל את ההכנסות שלכם.

חתימות אימייל:
בכל פעם שאתם שולחים אימייל נפתחת עבורכם הזדמנות למקם פרסומת חינם בחתימת האימייל, הוסיפו לחתימת הדואר שלכם שורה אשר מתארת את המוצרים והשירותים שלכם והוסיפו על גביה קישור שיפנה את קוראי האימייל אל האתר.

רשתות חברתיות:
רשתות חברתיות מהוות כיום מערכת שיווק שיכולה בקלות להניב תשואה בכל עסק. הוסיפו באתרכם קישורים מתאימים לדפים שיש לכם ברשתות חברתיות, אפשרות לשיתוף, אפשרות לעשות לייק, וכמו כן הקפידו לעשות את הקישורים הרלוונטים לאתר, גם בדף הרשת החברתית אותה אתם מנהלים. עצם הפעולה תגדיל את הסיכויים שלכם לנצל את כמויות התנועה ברשת החברתית ולהביא אותה אל האתר.

המלצה חמה:
פידבק חיובי על המוצרים והשירותים שלכם – בכל פעם שמישהו כותב משהו חיובי על המוצרים והשירותים שלכם הציגו זאת באתר האינטרנט, ואל תשכחו לציין את פרטי הממליצים. מבקר שיגיע כאשר לאתר שלכם סביר להניח שיתרשם מהפידבק החיובי והסיכוי שירכוש את שירותכם הוא גבוה יותר אם יראה שאחרים הצליחו עם המוצרים שלכם.
בלוג:
בלוגים כיום הם צורת הפרסום האורגני האפקטיבית ביותר. בלוגים הם מעין יומנים אינטרנטים שבעליהם מעדכנים בהם רישומים אישיים. כתבו על כל נושא שמתחשק לכם ואפשרו למשתמשים להגיב. הוסיפו לבלוג קישורים שיפנו את הקוראים אל האתר שלכם למידע נוסף בנוגע למוצרים והשירותים שאתם מספקים.

 


שיהיה המשך יום מקסים - סיון 
אתר -www.sitel.co.il