הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
למי_לבחור_בבחירות

איך יודעים במי לבחור בבחירות?


איך יודעים במי לבחור ? איך בחורה ממוצעת כמוני, לומדת , עובדת , אוהבת לקרוא ולהתעניין ועדיין חסרת שום שמץ של מושג בפוליטיקה , איך אני אדע את מי לבחור ? אז נתחיל מההתחלה , בבחירות האחרונות , עמדה בערך אותה שאלה , אבל אז זה היה ברור . בגיל 20 יש 2 אפשרויות , או לבחור מה שהאדם האחרון בדרך לקפלי אמר לך , או פשוט לעשות מיזה הכי צחוק שאפשר, אז בחרתי כמובן ב- הכי צחוק שאפשר. ובחרתי ===>> ולפני שאני אומרת בבקשה לא לשפוט אותי.

איך יודעים במי לבחור בבחירות?

וואי בחירות , תצילו אותי !!!

איך יודעים במי לבחור ? איך בחורה ממוצעת כמוני, לומדת , עובדת , אוהבת לקרוא ולהתעניין ועדיין חסרת שום שמץ של מושג בפוליטיקה , איך אני אדע את מי לבחור ?
אז נתחיל מההתחלה , בבחירות האחרונות , עמדה בערך אותה שאלה , אבל אז זה היה ברור .
בגיל 20 יש 2 אפשרויות , או לבחור מה שהאדם האחרון בדרך לקפלי אמר לך , או פשוט לעשות מיזה הכי צחוק שאפשר, אז בחרתי כמובן ב- הכי צחוק שאפשר.
ובחרתי ===>> ולפני שאני אומרת בבקשה לא לשפוט אותי.
 
 
בחרתי עלה ירוק, ולמה ? בגלל השם ! כי קוראים להם עלה ירוק , הם בטח ליברלים , וכן , זה מצחיק , כשישאלו אותי למי בחרתי , אני יוכל לומר בגאווה עלה ירוק! .
אז זהו שלא …  פחות גאה שלי, הם אפילו לא עברו את אחוז החסימה מה שאומר שטכנית הצבעתי לביבי , אבל במילא מה זה משנה , כמו שאומרים , לא בוכים על בחירה שנעשתה .
ולעניינינו , עברה לה תקופה יפה, ביבי היה ועדיין סוג של ״ראש ממשלה״
וזה מרגש אותי כל פעם מההתחלה -
איך בתקופה של אחרי הבחירות , אין עניין , אנשים פחות חפרנים , פחות שופטים , כולם מתאחדים ושונאים יחדיו את הממשלה , מי שהיא לא תהיה .ממש תקופה הרמונית.
והופ שוב הבחירות , מי שבצד הזה נגד הצד ההוא ומי שבצד ההוא לא מקשיב לצד הראשון , הכל מבולגן , הכל כועס יותר וכל אחד חושב שהוא מינימום דובר הכנסת .
אז התחלתי גם אני להתלבט לי עם עצמי , במי להצביע,
אז לקחתי צעד קטן אחורה והסתכלתי על הכל מלמעלה .
 
משנה לשנה החיים במדינה שלנו נהיים קשים יותר , ולא , אני לא מדברת על השנים האחרונות שמתורצות במשבר כל שהוא ועוד כמה חרטות , אלא אני מדברת על דברים שהם שילוב של המון המון תירוצים במשך המון המון זמן. אני מדברת על התקופה שהחלה כבר מקום המדינה.
כשסבא שלי היה ילד , אני זוכרת שסיפר לי שהם היו מקבלים סנדוויץ בבית הספר, בצהריים ארוחה חמה , הייתה להם הסעה הלוך וחזור מבית הספר, הייתה להם אחות שהייתה בבית ספר כל יום למקרה הצורך .
היום, אחות , בבית ספר? אני חושבת שאם אני אספר את זה לילד קטן הוא ייצחק, ולא ממש יבין מה הקשר…
כשההורים שלי היו צעירים , הם עבדו בעבודות , נקרא לזה ככה ״רגילות״ קיבלו פלוס מינוס מינימום בתחילת דרכם , והיה לכם מספיק כסף לקנות דירה, לשכור בהתחלה בתל אביב, לצאת, לבלות .
היום… איפה נשמע דבר כזה, להרוויח מינימום להחזיק רכב,דירה קטנה, לחסוך קצת , ולהנות מהחיים
תודו שזה נשמע חלק מסרט אמריקאי עם סוף טוב…
אז ככה אני לא ממש יודעת איזה משפט לשים פה בשביל שייסכם את הכל אבל המצב במדינה בקנטים.
 
בכל מקרה ,כמובן שלא רציתי להישאר מיחוץ לתמונה , אז החלטתי להקים מפלגה, היה לי כבר שם , כמה עיצובים , עמוד עסקי בפייסבוק , מצע, והתחלה של אתר, התחלתי לשייט באינטרנט, לבדוק מה בדיוק צריך בשביל זה.
אני לא אסבך אתכם וגם לא את עצמי בעיקר בגלל שזה היה לפני קצת יותר מחודש.
אבל המסקנה העיקרית היא שאם אתה לא מולטי מיליונר + עם קשרים בכל מקום בערך, אין מצב שתהיה לך מפלגה. מה שגרם לי לחשוב ש, רגע ,
אם כל מי שבעל מפלגה , עוד לפני שהיה בעלים שלה החזיק מינימום חצי מדינה,(או במילים אחרות מולטי מיליונר) אז ….. מה המסקנה?
אני לא אוהבת כ״כ להביע דעה, אז אני פשוט אשאיר אתכם לשאול את עצמכם , לשייט ברחבי הרשת , לבדוק בדיוק מי אותם החברה האלה שאתם הולכים להצביע להם , ולקחת חלק במשחק הכ״כ מעניין ומאתגר הזה שקוראים לו ״בחירות״

מוזמנים לאתר שלי : sitall.co.il
 


מה דעתך על איך יודעים במי לבחור בבחירות? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאיך יודעים במי לבחור ? איך בחורה ממוצעת כמוני, לומדת , עובדת , אוהבת לקרוא ולהתעניין ועדיין חסרת שום שמץ של מושג בפוליטיקה , איך אני אדע את מי לבחור ?