הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אופציות_דולר

אופציות דולר – יתרונות ופוטנציאל הרווח


מחפשים אפיק השקעה מהיר? רוצים להרוויח תוך דקות? מכירים את שוק המט"ח ורוצים להרוויח יותר? מה דעתכם על אופציות דולר? עם אופציות דולר תוכלו להרוויח סכומים אדירים מהר ובקלות. כמה אפשר להרוויח עם אופציות דולר? מה יתרונות המסחר? למי מתאים לסחור באופציות דולר?
מחפשים אפיק השקעה מהיר? רוצים להרוויח תוך דקות? מכירים את שוק המט"ח ורוצים להרוויח יותר? מה דעתכם על אופציות דולר? עם אופציות דולר תוכלו להרוויח סכומים אדירים מהר ובקלות. כמה אפשר להרוויח עם אופציות דולר? מה יתרונות המסחר? למי מתאים לסחור באופציות דולר?

מה היתרונות של מסחר באופציות דולר?
למסחר באופציות דולר יתרונות בולטים במיוחד על פני מסחר בשוק מטבע החוץ הרגיל:
  1. אופציות דולר הן מכשיר פיננסי ממונף, ניתן להרוויח פי כמה וכמה מערך ההשקעה המקורית.
  2. אופציה דיגיטאלית קלה לרכישה, הכול נעשה דרך מערכות מסחר ממוחשבות מהמחשב הביתי, אין צורך בחשבונות מט"ח או פורקס, אין צורך בהעברות מטבע ממדינה למדינה וכו'.
  3. שלא כמו מסחר במט"ח רגיל, הרווחי מהיר מאוד אפילו תוך דקה אחת (אופציית 60 שניות).
  4. קל מאוד ללמוד את הבסיס של המסחר, כל מה שצריך לעשות הוא לחזות אם ערך מטבע א' יעלה או ירד מול מטבע ב'. במקרה שלנו מטבע א' הוא הדולר כך שכל שעל המשקיע לעשות הוא להחליט האם הוא מאמין שערכו של הדולר מול השקל, הדולר האוסטרלי, הין היפני או כל מטבע אחר המוצע באופציות באתר יעלה או ירד. צדק? הרוויח, עד כדי כך פשוט.
  5. לא ניתן להפסיד יותר מקרן ההשקעה המקורית בשום מצב, המערכת לא מאפשרת זאת.
מה פוטנציאל הרווח עם אופציות דולר? האם הוא גבוה יותר ממסחר רגיל במט"ח?
אין ספר ולו לרגע שפוטנציאל הרווח ברכישת אופציות דולר גדול פי כמה וכמה מרכישת דולרים ומטבעות חוץ אחרים. אופציות דולר מסוג 'פוט' ו 'קול' מציעות רווח של 60% לפחות ועד 85% ומעלה. אופציות אקזוטיות יותר כמו אופציות נגיעה למשל מציעות רווח של 200% ועד 650% (!). הסכומים הפוטנציאלים הם אסטרונומיים על פי כל קנה מידה. כך למשל השקעה של 1000 ₪ יכולה להפוך בקלות ל-6000 ₪ תוך דקות ספורות.

למי מומלץ לסחור באופציות דולר?
מסחר באופציות דולר אינו מנותק כמובן משוק המט"ח, למרות שהוא פועל על פי כללים שונים הרי שערכו של הדולר מול מטבעות אחרים נקבע בשוק המט"ח ההפכפך. שוק מטבעות החוץ הוא בין הקשים ביותר לחיזוי, קשה מאוד לחזות תנודות גדולות בשוק, תנודות קטנות ומגמות.

לכן, רכישת אופציות דיגיטליות על מטבעות חוץ בכלל ועל הדולר בפרט מומלצת לשני סוגי משקיעים – מהמרים ומשקיעים ש"חיים" את שוק המט"ח. אם נשים לרגע את המהמרים בצד שכן בהימור אין אסטרטגיה אלא רק מזל, הצלחה במסחר באופציות על מט"ח דורשת היכרות עם שוק המט"ח, הבנה של הגורמים המשפיעים על תנודות בין צמדי המטבעות והתעדכנות תמידית בחדשות כלכליות מקומיות, בינלאומיות ואקטואליה כללית.

עבודה לא קטנה בהחלט אך משתלמת מאוד (רווח פוטנציאלי של עשרות עד מאות אחוזים) למי שמוכן להשקיע את הזמן.


מה דעתך על אופציות דולר – יתרונות ופוטנציאל הרווח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה