הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אאוגניקה

אאוגניקה אמנם?


(Eugenics) אאוגניקה היא תורה העוסקה בהשבחת הגזע כמשמעותה המילונית, אסוציאציה זו מובילה אותנו לאידיאולגיה הנאצית התמך בזיווג של זוגות בעלי מאפיינים אריים דומים כך שיווצרו צאצאים העליונים גנטית לכל שאר עמי העולם,אז טעות מרה נפלה בחלקם.
כששומעים השבחה גנטית  עולה אסוציאציה  לתורת הגזע הנאצית המתיימרת  להכתיר את הארים  כבני הגזע העליון ובעלי מאפיינים גנטיים דומים מאוד וכמעט זהים.
 
"השבחה" גנטית על ידי  זוג אנשים בעלי תכונות דומות שנחשבות לעליונות כמו צבע עיניים שער  וכו" דומים יגרום  דווקא לפגמים במטען הגנטי המתבטאים   כמחלות גנטיות כגון  נכות  מנטאלית או  פיזית ברמה כזאת או אחרת, זיווג של אנשים בעלי  תכונות פיזיות דומות יגרום במהרה לדלול  הגיוון הגנטי (Gene Pool)  וזהו  אסון גנטי חמור מאוד היגרום  תוך שניים שלושה דורות לעלייה חדה בשיעור אחוזי  האוכלוסייה הנולדה  עם  נכות מנטאלית או  פיזית ( פיגור  מוחי, אוטיזם,בעיות תפקוד איברים  פנימיים,ועוד שלל מחלות) . בטבע ישנו מנגנון מיוחד להשבחת הגזע  ודרך פעילותו היא ההפך מאאוגניקה  והיא תומכת  בזיווג של  אנשים בעלי  תכונות פיזיות כמה שיותר מנוגדות אחד מהשני  כך שאפילו  ששני אנשים  בעלי  מוצא שונה (אפריקה ואירופה לדוגמה) עם  מחלות גנטיות יולידו צאצא  חסר כל פגם גנטי  כיוון שהמטענים הגנטיים הם  שונים מאוד וזה אינו יוצר כמעט  סתירה גנטית משמע הסיכוי  לפגמם גנטי  ביילוד הוא  קלוש ביותר ונוטה אף להשביח את היילוד מבחינה פיזית -מנטאלית ובריאותית.  
 
הטבע הוא כוח אינטילגנטי ולכל דבר  יש סיבה תכלית  ומשמעות אשר לרובנו זה אינו  בתחומי ההבנה   ואפילו  מדענים מבריקים נאבקים  להבין את  פשר  הדברים, כושר  ההישרדות של המין האנושי תלוי באיכות הגנטית דרך הגיוון הגנטי , המין האנושי צריך וחייב להתערבב גנטית בין כל עמי העולם.


מה דעתך על אאוגניקה אמנם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כגנטיקה,אאוגניקה, השבחה גנטית,גנים.
נכתב ע"י SpivakStas
בתאריך: 01/08/2013
סטאס ספיבק בן 35

2 מאמרים | 6686 כניסות
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!