הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הכל_מתחיל_מלמטה

הכל מתחיל מלמטה


כפות הרגליים שונות מאדם לאדם ומשתנות גם במרוצת החיים
מה יותר נעים מלהשתרע על מזרן, להרגיש כיצד הגוף שוקע לתוכו לאט לאט, לקחת נשימה ארוכה, לעצום את העיניים ולהתמסר. זהו מעכשיו אתם לא צריכים לעשות דבר. אפשר לשקוע בשינה ואפשר פשוט להירגע ולתת לטיפול ולמטפל לעשות את שלהם. כל טיפול מגע מיטיב עם הגוף. טיפולי המגע למיניהם החל ממסג'ים דרך שיאצו, טווינא, עוצמת הרכות וכל היתר עובדים על אותו העיקרון. העיקרון של הזרמת הגוף ושחרור תקיעויות או בשפת הניו אייג' – חסימות. כולנו חווים מתח , כעס, עצב, לחץ ולפעמים גם חרדות ודיכאון. כל התחושות הללו גורמים לגוף להתכווץ. טיפול  במגע מביא את המטופל למצב של רגיעה והרפיה. גוף רפוי מאפשר לדם להגיע לתאי הגוף בצורה הטובה ביותר ומאפשר לכל תא לקבל את המזון לו הוא נזקק ולשיפור תפקודו.
טיפול רפלקסולוגיה הוא אחד מטיפולי המגע הוותיקים והמוכרים ביותר. הטיפול נעשה באמצעות לחיצות ועיסוי כפות הרגליים. הטיפול מתחיל בעיסוי גוף קל ונמשך בכפות הרגליים. לפי שיטת הרפלקסולוגיה מפת גוף האדם כולה משתקפת בכפות הרגליים ומכאן שעיסוי כפות הרגליים משפיע על פעולת אברי הגוף ותיפקודם.
כפות הרגליים שונות מאדם לאדם ומשתנות גם במרוצת החיים. כף רגל יכולה לספר רבות על בעליה. כפות הרגליים הן הבסיס לכל ולפיכך רצוי לשמר אותן במצב תקין ולתת להן את הכבוד המגיע למאמץ שהן נושאות עליהן. אפשר להתחיל בכך שניתן לכפות הרגליים את החופש המגיע להן בכל הזדמנות אפשרית. לשחרר אותן מנעליים לוחצות, מגרביים מזיעות, לאפשר להן תנועה על אדמה על מנת שתספוגנה את עוצמתה ולתת לטבע לעסות אותן בצורה הטבעית ביותר .
הרפלקסולוגיה מסייעת לטיפול בבעיות שונות ומשפרת מאוד את תיפקודי הגוף. כמובן שעל מנת להיווכח בתוצאות יש צורך בסידרה של טיפולים. טיפול אחד גם הוא תורם לרווחת הגוף אם כי לא ניתן להשיג בו תוצאות לטווח ארוך ולכן זהו יותר טיפול חוויתי ופחות טיפולי.
למי שמכיר בחשיבות כפות הרגליים ומעוניין להתנסות בחוויה ובתוצאות ניתן ליצור קשר.

 
 


מה דעתך על הכל מתחיל מלמטה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע ככפות רגליים, הגוף, רפלקסולוגיה