הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסרת_משקפיים_בליזר

הסרת משקפיים מקצועית


למי שהחליט ללכת על זה ומעוניין לפנות לגורם מקצועי. וסקירת מבנה העין ותפקודה.
הסרת משקפיים בהליך רפואי, כאופציה חדישה ומקובלת, מחייבת הבנה מעמיקה של העומד להתרחש. ומי שמתעניין באופן מעמיק בנושא ורוכש ידע רלוונטי לגביו - מפיק תוצאה טובה יותר. הן ברמה הפרקטית - הסרת משקפיים תתבצע בצורה מתאימה לצרכיו הפיזיולוגיים אופטיים,  הן ברמה הפיננסית כלכלית - הסרת משקפיים תלווה בהשקעה כספית פחותה יחסית ולא תחייב השקעה גבוהה (תוך שמירת אותה רמת רפואה מבחינת ביצוע פרוצדוראלי) והן ברמת שביעות הרצון האמורה לשקף ציון גבוה.

הסרת משקפיים נעוצה בהבנת מנגנון פעולת העין ובמיוחד פעולת העדשה שבה. זו העדשה הממקומת בתוך האישון (העיגול השחור שסביבו נמצאית ה"קשתית" - החלק הצבעוני המקנה לעין את צבעה האופיני כחול אפור או חום). העדשה, היא זו הפועלת על מנת "לקרב" או "להרחיק" עצמים, באמצעות פעולות כיווץ והרפייה. על ידי כך שהיא משנה את מיקוד קרני האור הפוגעות בחפצים שונים, והחוזרות אליה ודרכה אל חלקה האחורי של העין, שם מתבצעת פעולת הראייה, נוצרות תמונות ברורות ומדויקות. וכאשר מנגנון זה פגום, כלומר יכולתה של העדשה להתכווץ או להרפות משתנה ולא נותר כשהיה , אז נוצר הצורך לבצע שינוי אופטי, משמע להרכיב משקפיים. זאת, באופן כללי בלבד מבלי להיכנס לדקויות. ולמעמיקים ניתן יהיה לומר כך : לא רק יכולתה של העדשה להתכווץ או להתרפות ובכך לשנות את אופן היפגשות קרני האור המוקרנות מעצמים בחלקה האחורי של העין היא הדבר החשוב אלא גם צורתה של העדשה - בליטות שונות עליה, קמירותה ועכירותה.


ובאלה האחרונים מטפלת קרן הלייזר בתהליך של הסרת משקפיים. היא זו האחראית לדאוג לכך שהעדשה תשוב למצבה הטוב הקודם. ואת מה שעשו המשקפיים (שינו את זוויות מעבר קרני האור דרך העדשה אל חלקה האחורי של העין) תעשה כעת העדשה עצמה ובכוחות עצמה. זאת, לאחר שתשופץ "ותשויף" באמצעות קרן הלייזר שתעניק לה את היכולת להיות סוג מסוים של משקפיים בכוחות עצמה.



קרא עוד על מנת להבין את הפרוצדורה ולמד את העניין היטב. ככל שתדע יותר כך תחוש בטוח יותר ואף תוכל לשאול את הרופא המטפל את השאלות הנכונות. אל תלך לפרוצדורה רפואית מבלי להבינה היטב. לאחר שתלמד אותה מכל היבטיה על יתרונותיה וחסרונותיה תוכל לקבל החלטה נבונה וטובה יותר. לבריאות.  


מה דעתך על הסרת משקפיים מקצועית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה