הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אריהו2

הסרת משקפיים. זה כדאי ? צפה בשיקולים.


תתעודדו. אינכם חייבים להסיר משקפיים. זה שכולם עוברים לעדשות או לפתרונות ראייה אחרים לא אומר שגם אתם צריכים. אבל אם בכל זאת משקפיים מפריעות לכם זה אפשרי.
ההחלטה להסיר משקפיים בדרך כזו או אחרת היא שלכם בלבד. צריך להתייחס אליה ברצינות ולקחת בחשבון כמה דברים. לדוגמה מה הסיבות לכך, ויש סיבות רבות .  

וויזואלית יש בהחלט כאלה שמשקפיים מפריעות להם. זה לא נראה להם אסתטי, למרות שיש אנשים שדווקא יפים עם משקפיים, זה תלוי גם בהתאמה למבנה הפנים. טכנית, אפשר להגיד שהן גדולות ומסורבלות וגם יכולות להישבר (מה שלא קורה עם עדשות או כשאין לך אותם בכלל).

אם הגעתם למסקנה שהמשקפיים ממש מפריעות לכם - פוגמות לכם במראה או גורמות לכם להרגיש רע (למרות שאם תחשבו על זה אין ממש סיבה כי בטוח יש לכם גם סיבות אחרות שגורמות לכם דווקא להרגיש טוב עם עצמכם בתחומים אחרים), הגיע הזמן להבין איך כדאי לעשות את זה נכון.

בשביל זה כדאי לעשות סקר שוק קצר אך מועיל. התחילו ללמוד במה המדובר. שאלות כגון כמה זה עולה ומה כולל כל "טיפול" (והאם עושים את זה בטיפול אחד וקצר חד פעמי או צריך להגיע גם פעם שנייה למרפאה) יהיו לעניין. דבר נוסף הוא לדעת לגבי תופעות לוואי בלתי רצויות שעלולות להופיע לאחר הטיפול (וגם מה נדרש מכם לעשות במקרה זה, לדוגמה להגיע לבית חולים לטיפול קצר או להניח לזה כי זה ייפתר מאליו).  חשוב גם להכיר את מהלך הפעולה הרפואית ולדעת כיצד צריך להתכונן אליה היטב, ואף להכיר את המקום בו זה מתבצע כדי שתוכלו להגיע אליו בקלות עם המשקפיים וגם לא פחות חשוב לחזור ממנו אחרי הורדתן והסרתן  ולא "לגשש באוויר" ולהושיט ידיים להרגיש איפה אתם כמו עיוורים אחרי שתסירו את המשקפיים ותצטרכו לחזור הביתה ....


מה דעתך על הסרת משקפיים. זה כדאי ? צפה בשיקולים. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה