הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
homo

בולשיט שהומופובים אומרים


גם לכם נמאס מבולשיט שהומופובים אומרים ? הגיע הזמן לנפץ הרבה מהטענות המופרכות של אנשים חשוכים.

בולשיט שהומופובים אומרים !
 
אז האם ההומופוביה קיימת ? קיימת ובועטת.
אבל מאיפה מגיעה ההומופוביה ?
מפיית ההומופוביה שמגיעה כל לילה ומפזרת מעלינו דעות דביליות בעודנו ישנים ?
הומופוביה כמו רוב הפחדים שלנו מגיעה מבורות.
אז הנה 7 דברים שהומופובים תמיד אומרים והגיע הזמן להגיד שהם בולשיט !

1. "הומוסקסואליות זה לא טבעי"
קודם כל, מה זה טבעי בכלל ? אנשים כל הזמן אומרים "זה לא טבעי, זה אמור להיות גבר ואישה" ובכן, אתם יודעים מה עוד לא טבעי ? מחשבים, משקפיים, חשמל, פלאפונים, מכוניות, המזגן שמקרר, התנור שמחמם, וכמעט כל דבר בחיי היום-יום שלנו לא טבעי.
השאלה האמיתית היא לא "טבעי או לא טבעי" אלא יותר "למי אכפת?" שני אנשים מבוגרים אוהבים אחד את השני, מחבבים אחד את השני, מה אכפת לכם ? אם זה לא פוגע באף אחד, מה זה משנה ?
אם אנחנו כל כך אובססיבים לגבי מה ש"טבעי" אז אולי כדאי שחזור לגור ביער ונלקט מזון מהרצפה במקום להזמין פיצה.



2. "התנך אוסר את זה" 
אם אתם שואבים את המוסר שלכם מחוקי התנ"ך חשוב לזכור שתקופת התנך הייתה תקופה שונה וגם דברים שהם לא מוסריים היו חוקיים פעם כמו שעבוד בבני אדם ("מותר לעבוד בעבד כנעני בפרך") ואפילו פדופיליה ("תינוקת מבת שלוש שנים ומטה, ותינוק מבן תשע שנים ולמטה-מותר להתייחד עמם"), פסקי הלכה חדשים יוצאים כל הזמן והדרך שבה דת רואה הומוסקסואליות צריכה להשתנות. וכבר יש מספיק דתיים שמסכימים על כך.



3. "ילד צריך אבא ואמא"
כן, כי הורים סטרייטים מעולם לא דפקו ילד ...
במחקר שנערך ב-2014 גילו שילדים להורים חד מיניים מאושרים באותה מידה כמו ילדים להורים סטרייטים, ואפילו בריאים יותר ב-6% מהאוכלוסייה הכללית. מה שכן פוגע בילדים זה לא שהם גדלים למשפחה "לא נורמאלית" אלא שהחברה מתייחסת אליהם כאל לא נורמאליים.
"כן, אבל זוגות חד מיניים לא יכולים להביא ילדים לעולם, וזה יביא להרס הציוויליזציה וקץ האנושות"
חשוב לזכור שהם תמיד יכולים לאמץ, שזה הדבר הכי מדהים שאתה יכול לעשות עבור ילד. אה רגע, לא הם לא, מעבירים אותם קשיים שמונעים מהם לתת לילד בית חם, כי שוב, חושבים שהם, "לא נורמאלים"/



4. "אז הם לא יכולים להתחתן, אז מה?"
רוב ההומופובים טוענים טענה זו מכיון שהם אינם יודעים מהי ההרגשה לדעת שאתה לא יכול להיות נשוי לאדם שאתה אוהב בזמן שאחרים כן. משרד הנישואין מונע זכויות בסיסיות מבני אדם, זה כמו שתבוא למסיבה וברגע שתיכנס יגידו לך לצאת ממנה. לא תרצה להלחם על הזכות הבסיסית שלך להיכנס למסיבה ?



5. "אין לי בעיה עם זה, אבל שיעשו את זה בבית"
מה אכפת לך אם שני אנשים שאוהבים זה את זה מחזיקים ידיים או מתנשקים בציבור ? הם לא אמורים להתאים את עצמם לרמת הנוחות שלך. למעשה, זה אותו הדבר שאני יגיד " היי, אין לי בעיה עם החולצה שאתה לובש, אבל אולי תשים אותה רק בבית ? אני לא צריכה לראות אותה אם אני לא אוהבת אותה " אני מאמינה שלא ממש תבין למה אתה אמור לוותר על משהו שרצית עבור נוחות של אדם אחר .



6. "למה הילדים שלי צריכים לראות את זה ? לא רוצה שהם יהיו הומואים"
אם הילד שלך הומו, אז צר לי לאכזב אותך. אבל הוא הומו. אין לך מה לעשות בנידון וזה לא קשור אלייך.
ובאמת זה הפחד הכי גדול שלך בתור הורה, שהילד שלך יגדל להיות במערכת יחסים עם מי שהוא אוהב ? זו אכן טרגדיה נוראית. בוא נחזיק אצבעות שהוא יגדל להיות סוחר סמים במקום.
ואם הילד שלך לא הומו, זו הזדמנות מעולה להיות "הורה" וללמד אותו על קבלת השונה. ועל הדרך להגיד לו שלא משנה מה, אתה תמיד תתמוך בו ותאהב אותו.



7. " למה הם צריכים מצעד בכלל ? מה יש להיות גאה בלהיות הומו ?
למה מצעד בירושלים ? " 

מצעד הגאווה הוא מצעד הגאווה ללסבית, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואלים, א-מיניים, ג'נדרקוויר, שמתמודדים עם אפלייה, בושה ודיכוי כל יום מצד החברה, ושמתם לב למילת המפתח ? "בושה" !
רק עצם העובדה שאנחנו צריכים לעשות מאמר שצריך להפריח את הטענות המגוחכות הללו מוכיח כמה המצעד הזה חשוב, ואם המצעד הזה מעצבן אתכם, תתמודדו. הוא בכלל לא קשור אליכם. 
המצעד הזה נועד לגרום לאנשים שמופלים בחברה כל יום להרגיש קצת גאווה במי שהם.
הדרך היחידה שהמצעד הזה נוגע לך היא שהיא מראה לנו כחברה שהאנשים האלה קיימים, הם לא צריכים להתבייש בעצמם, והגיע הזמן שנתרגל לזה. גם אם זה לא נוח לנו.
ולמה המצעד בירושלים ? כי ירושלים לא שייכת לקהילה אחת בלבד. ואם אנחנו צריכים לשלול זכויות מהקהילה הגאה כדי לכבד קהילה אחרת זה לא "מכבד אותם" - זה אפלייה.


לסיום, ההומופוביה תמיד הייתה ולצערנו תמיד תהיה, והדרך היחידה של הקהילה הגאה להלחם בה היא להמשיך לצעוד ולהמשיך להילחם על הזכויות הבסיסיות שמגיעות לנו. 
אה ואם אם יש לכם דעות הומופוביות אין לי בעיה עם זה, רק תעשו את זה בבית שלכם טוב ? (:





 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על בולשיט שהומופובים אומרים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י RD
בתאריך: 29/09/2015
רוני בת 29

12 מאמרים | 84212 כניסות
מאמר זה נקרא 2710 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
60%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!