הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
למה_עסק_צריך_בלוג_ומה_זה_בלוג__

למה עסק צריך בלוג ומה זה בלוג ?


היום ניתן להשתמש בבלוג כפלטפורמת פרסום, כפי שציינתי ניתן לפרסם את העסק ולהרחיב עליו, ניתן לפרסם דמויות ציבוריות, ניתן לפרסם ספר, יצירות אומנות וכו'..

מה זה בעצם בלוג ? אז אני יענה לכם על השאלה בלוג = web (רשת) log (יומן), זה אתר לכל דבר, כל אחד שיש לי ניסיון וידע בהקמת בלוגים יכול להקים בלוג או לבקש מחברה שמתמחה בהקמת בלוגים שיקימו לו אחד כזה, רוב האנשים שמקימים בלוג הם בעלי עסקים, פוליטיקאים ידועי שם, יוצרים וכו'..

 בלוג הוא אתר אינטרנט כמו רשומון שבו נכתבות רשומות שעוסקות במאמרים מסוימים, אפשר לשתף בבלוג חוויות מסוימות, לקוחות שביצענו להם עבודה והם היו מרוצים, או לשתף כל דבר אחר שרק תרצו.

היום ניתן להשתמש בבלוג כפלטפורמת פרסום, כפי שציינתי ניתן לפרסם את העסק ולהרחיב עליו, ניתן לפרסם דמויות ציבוריות, ניתן לפרסם ספר, יצירות אומנות וכו'..

מספר הקוראים בבלוג לעיתים קרובות מגיע למספר רב של אנשים מאות ולעיתים מיליוני אנשים, האומנם כדי שיהיה לנו מספר רב של קוראים אנו צריכים להשקיע בבלוג לתחזק אותו, להעלות תכנים באופן שותף וחשוב מאוד לשים תוכן איכותי בבלוג.

בנוסף לכך היתרונות בבלוג זה שאנחנו יכולים ליצור קהילה גדולה של אנשים/ לקוחות, ליצור דיונים בבלוג, לתת לקהל היעד שלנו אופציה להגיב על הפרסומים שלנו ולאפשר לאנשים להיות מנויים בבלוג שלנו ולהגיע למספר בלתי מוגבל של אנשים.

 

אז למי זה בעצם מתאים ? אז זו בעצם שאלה שיש לי עלייה המון תשובות, הרבה בעלי עסקים פנו אליי ואמרו לי שירן אבל לעסק כמו שלי לצורך העניין קבלן/משווק/אפיילייט זה מתאים ? התשובה היא בהחלט כן ! בלוג מתאים לעל בעל עסק , לכל בעל מקצוע, בעל עסק שאין לו בלוג / אתר היום ? כאילו לא קיים ברשת האינטרנטית, אתם חייבים אבל חייבים להקים בלוג, להראות נוכחות באינטרנט ולהתקדם בעידן שלנו..



יש לי אתר אינטרנט אני עדיין צריך בלוג ? בהחלט !

רוב בעלי העסקים שאנחנו נותנים להם שירות ומכינים להם בלוג/ים יש להם כבר אתר באוויר קודם כל אנחנו מוסיפים לכם לתוך הבלוג לחצן ( לחצן לדוג': לחצו כאן ותועברו לאתר האינטרנט שלי/ שלנו) שזה אומר שיש מין שרשרת כזאת הלקוח שלכם מגיע לבלוג מהבלוג הוא מועבר לאתר, והוא יכול לחזור לבלוג מתי שהוא רוצה.  בד"כ הבלוג שאנחנו בונים הוא ברמה גבוהה, אנחנו לא נותנים ללקוחות להישאר עם שאלות כך שאת כל המידע הוא יקבל בבלוג שלכם !

את כל המידע שתתנו לנו נרחיב נמתג אתכם באינטרנט באמצעות הבלוג.

 כיוון שהבלוג נבנה בגוגל הוא מתאחסן בגוגל והדומיין שלכם זה דומיין מגוגל אין מצב בחיים שהבלוג שלכם יפול ! ואנו מתחייבים ב 100% שלא יהיו לעולם נפילות או קריסות שלעיתים זה קורה באתרי אינטרנט שהם נופלים, כפי שגוגל לא קורסת לעולם כך יהיה עם הבלוג שלכם ! 

יותר בטוח מאתר אינטרנט ? כן הרבה יותר בטוח ! 

 

 



מה דעתך על למה עסק צריך בלוג ומה זה בלוג ? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבלוג, מה זה בלוג, איך בונים בלוג, בלוגר
נכתב ע"י shiraniu
בתאריך: 14/07/2015
שירן טייב בת 29

5 מאמרים | 8170 כניסות
דירוג המאמר
54%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!