הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
as

למה חשוב מיגון בנסיעה בשטח


סיפור קצר שמסביר מדוע חשוב כל כך לשים מיגון בנסיעה בשטח, כיצד לדאוג לעצמנו במהלך נסיעה בשטח.
אהלן, שמי שלומי, ואחד התחביבים שלי הוא רכיבה בשטח. זו אהבה שלי, אני מת על נסיעה בשטח, לקום בבוקר יום שבת, לארגן תיק עם נרגילה ופק"ל קפה. לעלות על האופנוע שטח ולהתחיל בנסיעה ליער, להגיע לשטח ופשוט ליהנות.
 
רכיבה בשטח על אופנוע זה אחד התחביבים היותר מהנים שיצא לי לעסוק בהם בחיי, עסקתי בהרבה תחביבים מסוכנים מצניחה ועד לצלילה, אבל שום דבר לא משתווה לנסיעה בשטח. כמובן שזה גם אחד מהתחביבים היותר מסוכנים שיצא לי לעסוק בהם, אבל הוא שווה כל רגע.
 
אבל חשוב לזכור, בכל התחביבים שבהם עסקתי תמיד דאגתי לבטיחות, במקרה של נסיעת שטח צריך תמיד לחבוש קסדה כאשר וכמובן מיגון מלא על כל האיברים אחרת אנחנו עלולים להיות בבעיה כאשר נופלים בשטח. יש לי לא מעט חברים לתחביב שנפלו ויצאו בזול כי היה להם מזל וכמובן מיגון טוב, איכותי ששמר אליהם, לעומתם יש לי חברים שלא שפר עליהם המזל, ונפלו נפילות שהיו יכולות להיגמר בכמה שריטות על המיגון.
 
אבל לא היה להם מיגון נכון, במקרים הטובים הם שברו יד או פרקו כתף, אבל ברוב המקרים הנזק היה חמור בהרבה, כבר לא פעם אחת ראיתי חבר שלי מתרסק עם הראש על הסלע כאשר הוא נפל מהאופנוע, למזלי לא ראיתי עדיין מישהו שנהרג במקרה כזה.
 
אבל הפציעות לא היו נעימות בכלל, תקופת החלמה ארוכה, זעזועים ולעיתים אף נזק בלתי הפיך למוח. אני מזכיר לכולם, מי שעוסק בספורט אתגרי בשטח שיזכור להתלבש בהתאם, לשים על עצמו מיגון מתאים וכמובן להיות זמין בפלאפון ועם ערכת עזרה ראשונה.
 
אנחנו לעולם לא יכולים לדעת לאיזו סיטואציה נקלה ואת מי נפגוש בדרך, אחד הסיפורים אהובים אלי זה הפעם בה נסעתי לנסיעת מבחן קצרה לאופנוע החדש שקניתי לי ובאחת הפניות ראיתי אופנוען שהחליק מהאופנוע ונתקע בין האופנוע לענף שקרס. 
 
למזלו הגעתי לעזור והייתי מוכן, התקשרתי למשטרה ולמד"א שישלחו כוחות שיעזרו ויחלצו אותו, בו זמנית אני עזרתי לו וחבשתי את הפצעים שיכולתי להגיע אליהם, הבאתי לו מים והרגעתי אותו. למזלי הייתי מוכן. אם לא הייתי מגיע עם כל הציוד הנדרש אי אפשר לדעת כיצד הסיטואציה הייתה נגמרת.
 
לסיכום חברים, אני רוצה להגיד לכם ולהזכיר, אף פעם אי אפשר להיות בטוח מידי כאשר עוסקים בתחביבים שונים ומסוכנים. חשוב תמיד לא משנה מה התחביבים שבהם אתם עוסקים לקחת את כל הציוד בטחון שאתם צרכים בשביל לא להיפגע ולהיות מוכנים לכל מקרה.
 


מה דעתך על למה חשוב מיגון בנסיעה בשטח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמיגון בנסיעה בשטח, נהיגה בשטח, טיולים בשטח, טיולי שטח, טיולי ג'יפים, מיגון לרכיבה, מיגון בטיולי שטח