הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
mega_bool

אתם זולים יותר? הלכתי לבדוק.


מגה בול זולה יותר משופרסל דיל, שופרסל דיל זול יותר ממגה בול. כמו שני ילדים קטנים הם רבים בפרסומות בשיאי זמן הצפייה, מי ייקח את הקניה הכי שווה והסל הכי גדול והזול? האלכימאית יצאה לשטח וגילתה בעצמה.

לא שתכננתי לקנות יותר מידי אבל ככה יצא שמגה בול כבשה אותי ואילצה אותי למלא את העגלה. שבועיים וחצי לפני חג הפסח, אני עוד שאננה ונכנסתי למגה בול בעקבות השמועה על מבצע טיטולים לקטנה ואנחנו כבר בחבילה האחרונה. זו הייתה אמורה להיות קניה שגרתית, קצת מכל דבר ממה שצריך לבית.  מסתבר שיש את המקדימים שקונים ומעמיסים כבר מעכשיו. לאור כמות הקונים נסחפתי עם הזרם ומילאתי עגלה לא קטנה גם.

הקהל הישראלי הוא צרכן וצרחן. מה הוא קונה? הכול! כמה הוא קונה? הרבה! מישהו שם מפחד שמא יחסר משהו על השולחן ושאיש לא יצא חלילה רעב מסעודת החג.

אז ככה זה היה, במחלקת הירקות בכניסה נרשמה תנועה רבה. מה קונים? בעיקר בצל, כרוב וגזר. המחירים נמוכים והמוצרים יכולים להישאר במקרר לפחות עד ערב החג. בשאר הירקות והפירות לא ראיתי התנפלות גדולה מידי, הירקות היו מונחים בצורה יפה ונעימה לעין שכל מי שעבר לידם חשב לעצמו בטח כמה יפה הם מסודרים, שיישארו כך, חבל על הירקן שעמד וסידר כל כך הרבה זמן.

כשהמשכתי להסתובב בין הטורים ולזרוק לעגלה טיטולים ואקונומיקה במבצע, הרגיש לי לפתע קצת לבד וריק בחנות, היכן כל הקונים? למרות שזכור לי שהחניה הייתה עמוסה ובקושי מצאתי חניה לעצמי. אז איפה כולם? במחלקת העוף והבשר.

מרחוק נראה שמישהו מחלק שם משהו בחינם. שפע של אנשים עומדים כמעט אחד על השני. את וויטרינת הבשר והעוף אי אפשר היה לראות, צוות של ארבעה קצבים על פני עשרות אנשים שעומדים ומחכים, נמרחים על הוויטרינה ולא  נותנים להתקרב. בקושי רב לקחתי מספר וגיליתי לתדהמתי שיש לי לחכות עוד למעלה מ30 אנשים!! חבל שכבר לקחתי את רוב המצרכים, והחלטתי לחזור לרשימת קניות לראות מה עוד שכחתי לקנות.

זמן נהדר לבזבז שמכניס עוד ועוד לקופה הרושמת של מגה בול. לאחר חצי שעה ואולי יותר, מי סופר הגיע תורי וגם תורו של הקצב הנחמד למלא את כל בקשותיי. עכשיו, המחירים היו באמת נמוכים מה שהסביר את התור העמוס.  עוף שלם ב9.90 ₪ לק"ג ,פרגיות בחמישים שקלים וכרעיים ב15.90 שלא לדבר על עוף פרוס ב18 ₪ בלבד ועוד מוצרים במחירים מוזלים ושווים במיוחד המאפשרים לקנות בכמויות, לארח בחג ולהקפיא עד אז. לא נשארתי אדישה למבצעים ומילאתי גם אני לא מעט סחורה טרייה. מה שלקחתי נראה אולי מעט מידי לעומת מה שלקחו קונים אחרים.

קניתי אולי 6-8 ק"ג בסה"כ, בעוד קונים אחרים לקחו כמות כזו מכל חלק עוף כמעט. מעניין איפה כל החתולים שראיתי בכניסה? התחפשו לפרגית או שווארמה טרייה.

לאחר שסיימתי לאסוף לעגלה את כל מה שרציתי הגעתי לקופה, שם הקופאית פגשה את חברתה שבאה לעשות חשבון דווקא אצלה בקופה. אז אחרי שהשתיים סיימו לדבר הגיע גם תורי לשלם את החשבון הארוך. נבהלתי כשראיתי את מאות השקלים רק עולים ועולים, הקופאית שלא התרגשה, אני באמת נחשבת לקניה קטנה לעומת מה שקורה בקופה הסמוכה שמזמן עברה את האלפייה.

המבצעים שיחקו אותה וסיימתי את הקניה עם 450 ₪ בלבד במקום 550 ₪ בערך שהראה המחיר לפני ההנחות. אז קניתי הכול, בעיקר שפע של חלקי עוף ולא מעט ירקות ומוצרי יסוד. מגה בול שיחקו אותה בשירותיות, היו אדיבים ומנומסים, נענו לבקשותיי. עם כל הבלגאן וכמות האנשים שהלכה שם היום, נראה שזו ההתחלה של המלחמה והמבצעים גם אם לא יהיו, הקונים ימשיכו לזרום כי יש לבשל ולהכין ארוחת חג  שנשב כולנו ונסעד.

ביציאה מהחנות בעת שבדקתי את החשבון עברו לידי כמה עגלות שהיו שייכות לאותו קונה, ביניהם היו כמה מארזים של סוכר, כמה שמיניות קולה והרבה יין תירוש. לסיכום, הישראלים אוהבים לקנות, בעיקר את מה שזול ומוכר. לא תמצאו מבצעים מתוחכמים על מוצרי מותגים ופינוקים, החג הזה הישראלים רוצים אוכל פשוט טוב ומוכר, תנו להם עוף, לנו להם יין מצות וחסה והרבה אורז עם רסק עגבניות. הם כבר יסתדרו, הישראלים לא פראיירים, סבתא כבר תכין להם משהו טעים.

מגה בול, זו לא פרסומת, הייתם טובים, הייתה לי חוויה, נתראה בקניה הבאה. אולי אתאושש מהקניה עד החג הבא ואצא לבדיקה אצל המתחרה, לא מבטיחה.



מה דעתך על אתם זולים יותר? הלכתי לבדוק. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אסנת ב 27/04/2011 07:56את מקבלת אחוזים על הפרסומת הסמויה סמויה הזאת..?תגובה לתגובהבתגובה לאסנת מאת האלכימאית ב 27/04/2011 07:56הלוואי

ידוע כמגה בול זולה יותר משופרסל דיל,קניות בזול לפסח