הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
rock

4 להקות רוק ענקיות


4 להקות רוק שחייבים לשמוע שירים שלהן, או לפחות עליהן!
כולם יודעים כי מוזיקה היא המזון לנשמה, חוץ מספרים. אני אישית מתחברת לרוק. אז כרוקיסטית לחיים וחובבת מוזיקה בכללי, הנה 4 האהובות עליי:

QUEEN-
קווין מורכבת מ-5 גברים - פרדי מרקיורי (ז"ל), סולן ופסנתרן; בריאן מיי, גיטריסט; ג'ון דיקון, בסיסט ורוג'ר טיילור, תופים. הלהקה, אשר הוציאה שירים מוצלחים רבים כגון: Don't stop me now, We are the champions, Somebody to love, ועוד, מנגנת בעיקר רוק וגוספל - סוג של מוזיקה שמאוד דומה למוזיקת כנסיות שמורכב מקולות גבוהים ומוזיקה מהירה. סמל הלהקה מכיל בתוכו את האות Q ושני אריות (מזלם של ג'ון ורוג'ר); שתי בתולות (מזלו של פרדי) וסרטן (מזלו של בריאן). סמל הלהקה עוצב ע"י פרדי, שהיה בעל תואר בעיצוב גרפי, לפני צאת אלבום הבכורה של הלהקה. הלהקה מעולם לא התפרקה, אך היא הפסיקה לנגן ושבקה חיים מאז מותו של הסולן, פרדי, בשנת 1991.

BEATLES-
הביטלס, או בשמם העברי "החיפושיות", הייתה להקה מאוד מצליחה שנות ה-60' וה-70' של המאה העשרים. הלהקה הייתה מורכבת מ-4 גברים: פול מק'רטני, סולן וגיטריסט; רינגו סטאר, תופים; ג'ורד' הריסון, בסיסט וג'ון לנון, גיטריסט וסולן. הלהקה ניגנה בעיקר רוק קל, אשר יצר את הפסקול של  שנות ה-60' וה-70'. הלהקה התפרקה ב-1970, אך המוזיקה שלה המשיכה ללוות את הילדים של שנות ה-70' בבגרותם וגם אותנו, הדור הצעיר, אשר גדלנו עם המוזיקה הנהדרת של הביטלס.
בין להיטי הלהקה: Love Me do, I am the warlus, Penny lane, Blackbird, You've got to hide your love away ועוד.

KINGS OF LEON-
קינגס אוף לאון, אשר נקראו על שם סבם של חברי הלהקה, מונים 4 מבני משפחת פולוויל: ניית'ן, קיילב, ג'ארד ומת'יו, כאשר קיילב ניית'ן וג'ארד הם אחים ומת'יו הוא בן דודם. הלהקה הוקמה בשנת 2000 והיא חיה ובועטת מאז. הלהקה מנגנת תערובת של מוזיקת רוק כבד, רוק אלקטרוני, רוק דרומי, ואינדי - מוזיקה עצמאית ולא מסחרית - אשר לה להיטים רבים: Use somebody, Sex on fire, Supersoaker, Notion ועוד. עד כה הוציאה הלהקה 5 אלבומי סטודיו.

AC/DC-

AC/DC, אשר הוקמה בשנת 1973 ומנגנת עד היום (!) היא אחת מלהקות הרוק הטובות והמצליחות בעולם. הלהקה נוסדה ע"י האחים לבית יאנג באוסטרליה. 
הלהקה מונה 5 חברים: בריאן ג'ונסון, סולן; אנגוס יאנג, גיטריסט; מלקולם יאנג, קליף ויליאמס ופיל ראד. הקיצור AC/DC עומד עבור Alternating Current/Direct Current (זרם חילופיןזרם ישר), שם אשר הוצע ללהקה ע"י אחותם של אנגוס ומלקולם, מרגרט. ללהקה 22 אלבומים, ועשרות להיטים, ביניהם: Back in black, Highway to hell, Thunderstruck, Rock N Rock train, TNT ועוד. AC/DC דורגה במקום ה-72 (מה?! רק 72?! לא ייאמן!) ברשימת "100 המוזיקאים הטובים ביותר בכל הזמנים".

מקווה שנהניתם ;)


מה דעתך על 4 להקות רוק ענקיות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת irit ב 16/06/2014 19:21 ( הפרופיל שלי ) מגניבתגובה לתגובה