הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
tshuka

האלכימיה של התשוקה


האלכימיה של התשוקה מאת טרון טגפל הוא רומן סוחף. המספר שמנסה לכתוב את ספרו הגדול חושף בפניי הוקראים את נפלאות עולם התשוקה.

האלכימיה של התשוקה מאת טרון טגפל הוא רומן סוחף. המספר שמנסה לכתוב את ספרו הגדול חושף בפניי הוקראים את נפלאות עולם התשוקה.

הרומן שמתחיל כמו עוד ספר רגיל, מעט לאט, מגלם בתוכו שפע פרטים ורקע על המקום, הזמן והרקע למציאות של המספר אך עם כל עמוד המספר חושף את הקוראים בפני המסע המופלא שבדרך לכתיבת ספר את סיפור אהבתו לבת זוגתו, על תשוקתו העזה כלפיה. 

למעשה אין זה רומן רגיל, לכאורה רומן הודי שמפרט שפע פרטים על ההיסטוריה המודרנית של הודו אך בעצם מדובר  בספר נפלאות התשוקה. אם אי פעם ילמדו תשוקה מהי, הרי שהספר הזה יהיה לדוגמה מצוינת. משלב בתוכו שפע תיאורים אירוטיים סוחפים ומפתיעים, אלה הם 495 עמודים מרתקים שלגמתי אותם לאט לאט במשך שבועות ספרים.

האלכימיה של התשוקה הוא ספר שמתניע לאט עד שאוהבים אותו, התיאורים של התשוקה הם אלה שמושכים את הקורא להמשיך לקרוא בו עוד ועוד ועל הדרך מגלה בפני הקורא עוד שפע סיפורים ועובדות, על הודו, על אהבה וכמובן על תשוקה על כל סגנונותיה וצבעיה, מסוג הספר שלא רוצים להפסיק לקרוא וגם לאחר סיום קריאת הספר נותר הרבה טעם של עוד.

 

מומלץ.

מחיר לצרכן: 98 ש"ח

הוצאת בבל.



מה דעתך על האלכימיה של התשוקה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כספר מומלץ,רומן אירוטי,תשוקה,ספר אירוטי,
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 22/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302962 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!