הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הכנסה-פסיבית

איך אפשר להרוויח הכנסה פסיבית מכתיבת תכנים לאינטרנט?


כולנו היינו רוצים להרוויח הכנסה פסיבית. לשבת בבית ולא לעשות כלום, או לבלות בחוף הים- והכסף ייכנס אלינו לחשבון הבנק. בעולם ההכנסות הפסיביות, יש צורך לעשות את העבודה הראשונית
כולנו היינו רוצים להרוויח הכנסה פסיבית. לשבת בבית ולא לעשות כלום, או לבלות בחוף הים- והכסף ייכנס אלינו לחשבון הבנק. בעולם ההכנסות הפסיביות, יש צורך לעשות את העבודה הראשונית. אבל- אם העבודה נעשית טוב, תוכלו בתקופה שלאחר מכן לקבל הכנסה פסיבית. אחת מהדרכים לכך, היא כתיבת תכנים לאתר "מנטליקה".

אז מהי הכנסה פסיבית?


כסף פסיבי, הוא כסף שנכנס אליך מבלי שאתה עובד עליו. לפעמים, תבצעו פעולה אחת בלבד- שתגרום לכם להרוויח כסף לטווח ארוך. ולפעמים, הכסף הפסיבי, ייכנס אליך דרך עבודה של אחרים. למשל: אתם כותבים מאמר לאתר "מנטליקה", וכבור זמן מה, אתם מבצעים עם חברים טיול תיירות הכולל שיט עם קרוז לים התיכון, ובעת שאתם מפליגים להנאתכם בים התיכון, נכנס אליכם כסף לחשבון שלכם, מהתמלוגים על המאמר שכתבתם.

איך מקבלים הכנסה פסיבית מעבודה של אחרים? הדוגמא הנפוצה ביותר להכנסה פסיבית באמצעות עבודה של אחרים- היא השיווק הרשתי. אתם עומלים ובונים מתחתיכם רשת של משווקים. כמה שנים אתם משקיעים בעבודה מאומצת. אך, כשהרשת בנויה- תוכלו לשבת רגל על רגל בחוף הים- והכסף ייכנס אליכם מההתאמצות של אנשי הרשת שמתחתיכם.

מה היתרון של הכנסה פסיבית על פני הכנסה אקטיבית?


על הכנסה אקטיבית, עובדים כל הזמן. לעומת זאת- הכנסה פסיבית, לא תמיד מתקבלת מעבודה ישירה. הכנסה פסיבית, היא כמו זריעת זרע באדמה. נעשית פעולה, ובמשך תקופה ארוכה מצמיח העץ פירות. התאמצתם פעם אחת, ולאחר מכן לא צריך שוב להתאמץ.

איך מרוויחים כסף מהכנסה אקטיבית מכתיבת תכנים?


כדי להרוויח כסף מכתיבת תכנים, עליכם לכתוב תכנים ללקוחות הפרטיים. על כל תוכן, תקבלו כסף. לרוב, מתמחרים את השכר לפי מילה, או לפי מאמר. כמה מרוויחים בחודש? חלק מרוויחים משכורת שמספיקה למחייה. וחלק משתכרים יפה.

איך מרוויחים הכנסה פסיבית בכתיבת תכנים?


אתרים הנותנים הכנסה פסיבית לכותבים, מתבססים על תמלוגים שהכותבים מקבלים מצפייה בפרסומות שבאותו אתר. למשל: אתר "מנטליקה", מרכז בתוכו פרסומות ותוכניות שותפים. הגולשים באתר מקליקים על הפרסומות, וכך הנהלת האתר מכניסה כסף. בכסף הזה, מתחלקת הנהלת האתר עם הגולשים. כך, שלכותב יש הכנסה פסיבית. הוא כתב מאמר- ומרוויח עליו בחודשים הבאים מבלי לנקוף אצבע.

למי מתאים אפיק ההכנסה הפסיבי של כתיבת תכנים?


למי מתאים אפיק ההכנסה הפסיבי של כתיבת תכנים? אפיק הכנסה זה, מתאים לסוגים מסוימים מאוד של אוכלוסיות. למשל: חיילים משוחררים, סטודנטים, עקרות בית.

מה עדיף לכותבי תכנים: להרוויח הכנסה אקטיבית או פסיבית?


 התשובה המומלצת היא- שעדיף לכותבי תכנים להרוויח הכנסה חודשית קבועה מכתיבת תכנים ללקוחות. אולם, כדאי גם לכתוב כמה מאמרים לאתרים אשר נותנים הכנסה פסיבית לכותבים.  כך, מרוויחים יותר.

עוד קצת על אתר "מנטליקה":


האתר משמש כאתר תוכן, המרכז בתוכו מאמרי תוכן מתחומים מגוונים ושונים: משפחה, לייף סטייל, רוחניות, דעות, ידע, תרבות, אוכל, בריאות, ספורט, דיגיטל, טבע, כסף. ובכל אחד מהתחומים, יש מאמרים רבים על נושאים שונים ומעניינים, השייכים לאותו תחום.



מה דעתך על איך אפשר להרוויח הכנסה פסיבית מכתיבת תכנים לאינטרנט? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת adam11 ב 19/03/2020 09:15 ( הפרופיל שלי ) אחרי חשיפה כ"כ גדולה ברשתות בשנה האחרונה סוף סוף הבנתי למה המון העם מפרסם כ"כ דרכים להכנסה פסיבית כ"כ הרבה...תגובה לתגובה

נכתב ע"י aviv22
בתאריך: 27/10/2019
אביב לוי בן 31

84 מאמרים | 90192 כניסות
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!