הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טבע

מי צריך את הספארי?


מי שמתחנן טיול בצרפת בזמן הקרוב ורוצה קצת לצאת מפריז, אז בפנים מחכה לכם המלצה. וגם: איך כל זה קשור לספארי. כל זאת ועוד בפנים.

ליפניי כשבוע, משפחתי ואני יצאנו מפריז בשביל להמשיך את טיול הבר-מצווה של בני. נסענו לבלגיה ובדרך עצרנו בליל. ליל היא עיר מעוד חמודה שהפתיעה אותנו לטובה. תחילה,  כשרק עצרנו, התיישבנו לאכול  במסעדה יוונית חמודה (כמובן שהיו קשיים בשפה בכל זאת צרפתים אך חוץ מזה הכל היה מצויין). אחר-כך בדקנו  מה המחיר של  השכרת סירה קטנה שפועלת על דלק, כך שגם ילדים קטנים יכולים לנהוג בה(עם עזרה כמובן). למי שמעוניין זה עולה 30 יורו.
התלהבנו  מהסירה,  אולם ויתרנו על שיוט בה. ליד הנהר בו שטים, שכן  לו  לונה  פארק קטן עם מתקנים שווים  ( לאוהבי אקסטרים). הפארק צפוף מדי לטעמי בלשון המעטה. לאחר שויתרנו   על הפארק חזרנו אל המסעדה כדיי לבדוק עוד אטרקציות. האורח  היחיד שאיכשהו הבין אנגלית שם, המליץ לנו על גן חיות...בחינם! 
תחילה חשבנו: זה בטח סתם כמה חיות, אך עד מהרה הבנו כמה  טעינו. הגן היה גדול מעוד וכלל כמה אזורים: ציפורים,זוחלים, חיות הכניסה ועוד. בגן אפשר למצוא: צבי ענק, נחשי ענק, ציפורים מזנים מיוחדים, קרנפים, זברות, חתול בר מיוחד, ואפילו למה, ועוד המון חיות מרתקות. בנוסף הגן מלווה באוירה כיפית בזכות חידות וכל מיני משחקים מגנבים.
     בקיצור אם אתם אוהבים לבלות קצת בחיק הטבע אז הגן בשבילכם.



מה דעתך על מי צריך את הספארי? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כספארי,צרפת