הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פוליטיקה_של_שקרים

פוליטיקה של שקרים


כולנו מחכים לראש הממשלה על הסוס הלבן. הבעיה שהוא אף פעם לא מגיע.
כולנו רוצים שראש הממשלה יהיה אידיאולוג, שלא ידאג רק לכסא שלו, ושישים את טובת הציבור לפני טובתו האישית. 
כל פעם שנבחר נציג חדש יש לו הבטחות בלי סוף והוא יוצר את ההרגשה שהנה מגיע הגואל. כך אני חשבתי, בתמימותי במקרה של יאיר לפיד. הייתי בטוח שהוא יהיה שונה, שהוא באמת רוצה לעשות שינוי, אבל מה שקרה בפועל הוא שאחרי שהוא קיבל משכורת גבוהה הוא כבר הפסיק "לראות" את אלו שמרוויחים משכורות נמוכות ולא יכולים לגמור את החודש, אלא רק את אלו שמרוויחים 12000 ש"ח. אלו שמרוויחים 4000 ש"ח לא נחשבים עבורו. דווקא הם אלו שבאמת צריכים את עזרתו, אבל מהם הוא התעלם. לדעתי הסיבה שיאיר לפיד נכנס לפוליטיקה (האמיתית) היא כדי להמשיך את מה שאבא שלו לא הספיק לעשות כשהוא היה בחיים: גיוס בני הישיבות, למרות שיש לי ספק מאוד גדול שזה יקרה.
היחודיות של הממשלה האחרונה היא שלא היו חרדים בממשלה, אבל אתם חושבים שזה עזר להעביר את הנושא של תחבורה ציבורית בשבת? כמובן שלא. למה בחו"ל יכולה להיות תחבורה ציבורית בסוף שבוע ורק אצלנו בארץ לא? זה טוב לאיכות הסביבה כי אז אנשים יזהמו פחות את הסביבה כשבמקום לנסוע עם רכב פרטי הם יסעו בתחבורה ציבורית. מי שדתי שלא ייסע. הרי גם כך מכוניות נוסעות בשבת. זה רק מראה מי השולטים האמיתיים במצב, ושתמיד נכנעים לדתיים למרות שהחילוניים הם הרוב. אולי יום אחד יגיע ראש ממשלה עם אומץ ויגרום לכך שתהיה תחבורה ציבורית בשבת, ואז נצא לרחובות לחגוג. 
ההתנהגות של אריה דרעי ממש מראה בפרהסיה את הצביעות שלו. כשהוא התפטר מהממשלה הוא עשה את עצמו שבור למרות שבתקשורת כבר אמרו שזה טריק פוליטי, והפלא ופלא הוא ראש מפלגת ש"ס הנבחרת. אנחנו מדברים על עבריין מורשע שישב בכלא, ועכשיו הוא יהיה ראש מפלגת ש"ס. לתפארת מדינת ישראל.
כבר די נמאס לראות את המודעות של בוז'י ולבני בכל מקום: קרקע חינם למגורים תוך שנה או הוא, סייעת שלישית בגני ילדים או הוא, כשכמובן ב"הוא" הכוונה לביבי. אני לא ראיתי שציפי ליבני עשתה ניסים ונפלאות. למעשה כשהטילו עליה בזמנו את הרכבת הממשלה היא לא הצליחה ומסרה את התפקיד לביבי. אתם חושבים שהיא תצליח לארגן קרקע חינם תוך שנה? אני די בספק, גם לא עם בוז'י ביחד. אני בטוח שגם השנה אני אמשיך להשכיר דירה ולא לקנות דירה. אבל להצהיר הצהרות זה הכי קל. אחרי שהמועמד לראשות הממשלה נבחר תמיד ההצהרות נעלמות.
זה מזכיר לי את ההצהרה של יוסי שריד שאמר:"אני לא אשב בממשלה עם ש"ס". אתם חושבים שהוא לא ישב? ברור שהוא ישב הרי הכסף הוא החשוב עבורו, ולא הציבור שבחר בו (כמו כל פוליטיקאי אחר).
בקיצור, כמו תמיד, הבחירה לראשות הממשלה היא תמיד הבחירה בין הגרוע יותר והגרוע פחות, כי הרי כולם גרועים. את זה צריך לזכור, וכולם מבטיחים אבל אף פעם לא מקיימים.

מורה פרטית מומלצת לאדריכלות: בקישור הבא



 


מה דעתך על פוליטיקה של שקרים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כביבי, בנימין נתניהו, טומי לפיד, אריה דרעי, פוליטיקה, ממשלה, ראש ממשלה, שקר , שקרים, בוז'י הרצוג, ציפי לבני
נכתב ע"י yaniv.katz
בתאריך: 29/03/2022
יניב כץ בן 47

14 מאמרים | 31441 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לyaniv.katz
אם נהנתם מהמאמר טיפ יתקבל בתודה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!