הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
רופאי_עיניים

רופאי עיניים


אם אתם חשים שהראייה שלכם מטששת לכ אל רופאי עיניים. רופאי עיניים לא רק עושים את הבדיקה המוכרת של ראיית שש-שש לפיה אתם מסתכלים על לוח בקצה החדר ומסתכלים על מספרים שהגודל שלכם קטן בהדרגתיות. רופאי עיניים יוכלו לומר לכם מהי הראייה שלכם, אילו משקפי ראייה אתם צריכים ואף לתת לכם טיפים להמשך. רופאי עיניים לדוגמא לא ממליצים לקרוא בחושך שכן זה מאמץ את העיניים.
אם אתם חשים שהראייה שלכם מטששת לכ אל רופאי עיניים. רופאי עיניים לא רק עושים את הבדיקה המוכרת של ראיית שש-שש לפיה אתם מסתכלים על לוח בקצה החדר ומסתכלים על מספרים שהגודל שלכם קטן בהדרגתיות. רופאי עיניים יוכלו לומר לכם מהי הראייה שלכם, אילו משקפי ראייה אתם צריכים ואף לתת לכם טיפים להמשך.
רופאי עיניים לדוגמא לא ממליצים לקרוא בחושך שכן זה מאמץ את העיניים.
 
אך בניגוד לרופאי שיניים שלדוגמא- אף אחד לא מפחד ללכת אל רופאי עיניים יש רופאים הבמצעים הסרת משקפיים בלייזר במרפאת ד"ר ונדר אומנם אף אחד לא מתלהב מהמחשבה שהוא יצא מאותו רופאי עיניים ויגלה כי הוא חייב כעת להסתובב עם משקפיים אבל , אך זה תמיד נשמע טוב יותר מלהיכנס לרופא שינייים ולשמוע שאתה צריך לעבור עקירה.
 
רופאי עיניים הם אופטיקאים שלמדו את המקצוע באופן יסודי. רופאי עיניים צריכים שיהיו להם את המכשירים המתאימים כדי לבדוק את העיניים, את הקרנית וכו'. כמובן שמי שאינו מוסמך לכל לא יצליח להבין ולפעמח את מה שאותם רופאי עיניים יכולים לראות.
 
אם רופאי עיניים ממליצים לכם לרכוש משקפי ראייה חשוב שלא תתעצלו לעשות זאת. הבעיה העיקרית עם העיניים היא שאני מאמצים אותם יותר מדי ואז הן מתעייפות ולכן אנחנו צריכים משקפים. כמה פעמים שמעתם את ההורים שלכם אומרים- אל תקרא בחושך. זו דוגמא למאמץ פשוט שאנו מפילים על העיניים שלנו ביום יום והמאמץ הזה הוא אחד הדברים שעלולים ליצור בעיות בעיניים שלנו.
 
כמו עם כל מידע שנקבל מכל רופא- אסור שנזלזל בדבריו. אם אתם צריכים משקפיים אבל משום מה ממש לא מעוניינים בכך תמיד יש פתרונות נוספים. אח הפתרונות הפופלאריים ביותר הם הסרת משקפיים בלייזר. זוהי שיטה חדשה יחסית אך עם תוצאות די טובות.


מה דעתך על רופאי עיניים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י kirz.lina
בתאריך: 02/12/2013
לינה קירזון בת 31

1 מאמרים | 1400 כניסות
דירוג המאמר
52%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!